تقوی مقابل طرفداران تراکتور یا بر سر مواضع خود؟

به گزارش جعبه مهر، نارضایتی طرفداران از تقوی در شرایطی شدت گرفته که در انتها نیم فصل نخست، احتمال اینکه مالک باشگاه بخواهد درباره سرمربی موقت تیم تصمیمی جدی بگیرد، بسیار زیاد است.

تقوی مقابل طرفداران تراکتور یا بر سر مواضع خود؟

به گزارش خبرنگاران ، محمد تقوی با تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت. چه نتیجه تراکتورسازی را مدنظر قرار دهیم و چه نوع بازی این تیم را، می بینیم که تقوی حتی توانسته بسیاری از نقص های تراکتور در زمان حضور توشاک را هم رفع کند. او اما هرگز نتوانست به اندازه کسانی که نیمی از او در تیم تغییرات مثبت ایجاد نموده بودند، به محبوبیت برسد. چرا که طرفداران تراکتورسازی از همان زمان که توشاک رفت، با وعده های زنوزی انتظار مربی خیلی بزرگ تری را می کشیدند و هرگز تقوی را به چشم یک سرمربی ماندگار در تیم خود ندیدند.

این رابطه اما اخیراً مخدوش تر هم شده است و در بازی با فولاد به مخدوش ترین حالت خود رسید. ماجرای این نارضایتی از عملکرد مسعود شجاعی در بازی با فولاد آغاز شد.

شجاعی در این بازی ذهنیت هایی را تقویت می کرد که از درگیری اش با بیژن حیدری در بازی با صنعت نفت آبادان در جام حذفی بر جای مانده بود. حالا دوباره بیژن حیدری داور بازی بود. شجاعی اما حرفه ای تر از آن بود که اتفاقات بازی که چندین ماه از آن می گذشت، روی نوع رفتار او با داور بازی تاثیر بگذارد. موضوعی که شجاعی را به یکی از سوژه های بازی تبدیل کرد اما اتفاق دیگری بود.

طرفداران تراکتورسازی معتقد بودند که مسعود شجاعی در بازی مقابل فولاد، عملکرد قابل قبولی نداشت. واکنش های منفی و نارضایتی گسترده طرفداران از روی سکوها خیلی زود خودنمایی کرد. آن ها یکپارچه درخواست تعویض شجاعی را داشتند اما این چیزی نبود که در برنامه های سرمربی تراکتورسازی جایی داشته باشد.

تقوی حتی در واکنش به انتقادها گفت: کاپیتان تیم را تحت هیچ شرایطی عوض نمی کنم. همین اظهارنظر باعث شد تا طرفداران ناراضی تراکتورسازی بیش از پیش نسبت به این موضوع حساسیت پیدا نمایند. آنها معتقدند که در تیمی که به گفته مالک باشگاه بازیکن سالاری وجود ندارد، هر بازیکنی که نتواند در طول 90 دقیقه نمایش مورد نظر را داشته باشد، محکوم به تعویض شدن است.

این اما در شرایطی است که سرمربی تراکتورسازی هم برای خود این حق را قائل است که بتواند درباره بازی کردن بازیکنی که به او اعتقاد دارد، تصمیم گیری کند. حداقل در طول یک بازی می توان این اختیار را به سرمربی داد که بر اساس اعتقاد و برنامه های خود درباره تعویض کاپیتان تیمش تصمیم بگیرد نه خواست طرفداران!

این جو اما در شرایطی بین طرفداران ایجاد شده که در سرانجام نیم فصل نخست، احتمال اینکه مالک باشگاه بخواهد درباره سرمربی موقت تیم تصمیمی جدی بگیرد، بسیار زیاد است. محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی بعد از رفتن توشاک، هرگز حاضر نشد درباره قرارداد تقوی تصمیمی جدی بگیرد و او به عنوان سرمربی موقت کار خود را ادامه داد تا خواه ناخواه هر تصمیمی درباره او به نیم فصل موکول گردد.

حالا زمان آن است که پیش از هر اقدامی در جهت جذب بازیکن، زنوزی ابتدا تکلیف سرمربی تیمش را تعیین کند. تعیین شدن وضعیت تقوی، بدون شک بر نگرش طرفداران به او و تصمیم هایش هم تأثیرگذار خواهد بود. البته به شرط آنکه تا پیش از آن، جو ایجاد شده روی سکوها، بر نظر مالک باشگاه برای ادامه همکاری با تقوی تأثیرگذار نگردد.

500 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 808

به "تقوی مقابل طرفداران تراکتور یا بر سر مواضع خود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقوی مقابل طرفداران تراکتور یا بر سر مواضع خود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید