فریسات: طرفداران با فولاد آشتی کردند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران ، عزیز فریسات از دو بازی که سرمربی فولاد بوده چهار امتیاز گرفته. میانگین مناسبی که می تواند زمینه ساز تداوم مربیگری او در فولاد باشد. فریسات بعد از تقسیم امتیازخانگی با ذوب آهن این جملات را به زبان آورد: فکر می کنم هر دو تیم خوب بازی کردند. تماشاگران از این بازی لذت بردند هر دو تیم صاحب موقعیت بودند. ما در آغاز بازی از روی یک ضربه ایستگاهی گل زدیم و کم کم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم در نیمه دوم هر دو تیم حمله می کردند اما در نهایت بر مبنای اتفاق آنها صاحب یک پنالتی شدند و بازی یک بر یک شد و بعد از آن هم هر دو تیم هجومی بازی کردند و صاحب موقعیت گلزنی شدند.

فریسات: طرفداران با فولاد آشتی کردند

عزیز فریسات از حمایت طرفداران هم رضایت دارد: همه طرفداران که تیم را حمایت کردند از دیدن بازی لذت بردند. از همه طرفداران که این تیم مال خودشان است باید تشکر کنم. بازیکن و مربی می روند اما طرفداران می مانند و دلشان با تیم است. آنها دوست داشتند ما 3 امتیاز را بگیریم اما اتفاقات فوتبال باعث شد که برنده نشویم. طرفدار دنبال این است که از فوتبال لذت ببرد و اگر قرار است بازی کسل کننده باشد قهر می نماید. اگر بازی سرعت نداشته باشد از بازی لذت نمی برد دوتیم بازی سریعی انجام دادند و همین بازی باعث آشتی طرفداران با تیم می گردد تا دقیقه 90 هم تیم را تشویق کردند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه چرا سینا مریدی را که بهترین هافبک دفاعی ایران است یک پست جلوتر بردید، گفت:همانطور که می دانید هم میثم و هم فرشاد سالاروند بازیکنان با تجربه ای هستند جلوی این ها سینا بازی می نماید که قدرت حمل توپ و تغذیه مهاجمان را دارد. سینا بازیکن بزرگی است در بازی با پیکان هم گل زد و پاس گل داد. او در پستش خوب بازی می نماید و بقیه بازیکنان هم خوب بودند و احتیاجی نبود که در این پست ها تغییری بدهند.

چرا فولاد از انتقال بازی از دفاع به حمله مشکل دارد؟ فریسات به این سوال پاسخ می دهد: برای تبدیل از دفاع به حمله باید سریع عمل کنیم و ما هم خوب این کار را می کردیم البته به زمان بیشتری هم احتیاج داریم تا هماهنگ شویم ولی موج دوم ما هم به حمله اضافه می شد. حسن بیت سعید هم خوب بود. طبیعت فوتبال همین است و تیمی که از موقعیت های بدست آمده استفاده کند پیروز می گردد اما اگر هر موقعیتی نصیب ما گردد گل کنیم فوتبال تبدیل به بسکتبال می گردد.

1

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 726

به "فریسات: طرفداران با فولاد آشتی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریسات: طرفداران با فولاد آشتی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید