تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تنها دغدغه ما در انتخابات 28 خرداد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است

بهروز ندایی روز دوشنبه 18 اسفندماه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از امروز و با دستور وزیر کشور ستاد انتخابات فعالیت خود را شروع می نماید تا به صورت رسمی وارد فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهور شویم.

وی خاطرنشان کرد: فردا قرار است با تشکیل هیئت های اجرایی شهرستان ها و بخش ها فاز بعدی انتخابات رقم بخورد و از 20 اسفند با شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر مرحله دیگری از فرآیند انتخابات انجام می گردد و به مدت یک هفته مراحل ثبت نام داوطلبان شورای شهر اجرا شده تا شاهد آنالیز صلاحیت داوطلبان به وسیله مراجع چهارگانه باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه نمود: 16 فروردین سال آینده نیز ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا شروع خواهد شد که این ثبت نام در بستر الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی انجام خواهد شد و تنها برای تائیدیه نهایی داوطلبان باید به فرمانداری ها مراجعه نمایند.

ندائی موعد تبلیغات انتخابات شوراها را 20 تا 26 خرداد خاطرنشان کرد و گفت: یک روز قبل از برگزاری انتخابات تبلیغات ممنوع خواهد بود و 28 خرداد موعد اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر خواهد بود تا یک انتخابات پرشوری را ببینیم.

وی ادامه داد: تمامی امکانات اعم از خودرویی، نیروی انسانی، بستر الکترونیکی و صندوق های احذ رای با تائید شعبات انجام می گردد و مسئله ای خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل توضیح داد: تنها دغدغه ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است تا در برابر چشم همه بدخواهان انتخابات 28 خرداد آوردگاه فراوری قدرت نرم برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

ندایی با اشاره به اینکه تا خرداد ماه 1400 شرایط کرونا و رنگ شهرها از حیث ابتلا به کرونا تغییر و تحول پیدا می نماید، اظهار کرد: عمده تاکید بر تبلیغات کاندیدها از بستر فضای مجازی، کانال ها و شبکه ها به صورت قانونمند است و هنوز برای تشکیل ستادها و دفاتر تبلیغاتی کاندیداها نظر نهایی اعلام نشده و منتظر تصمیم ستاد کرونا در آن ایام خواهیم بود.

وی به 23 هزار رای اولی در انتخابات خرداد ماه 1400 اشاره و خاطرنشان کرد: ثبت احوال موظف است در ایام باقی مانده نسبت به صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه های مکانیزه اقدام کند تا در روز رای گیری مردم مسئله ای از بابت رای نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9401

به "تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید