تن هاخ: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که هنوز کار تمام نشده است، فصلی باورنکردنی در لیگ قهرمانان داشتیم

به گزارش جعبه مهر، اریک تن هاخ، سرمربی تیم فوتبال آژاکس می گوید بین دو نیمه دیدار با تاتنهام به بازیکنانش هشدار داده که کار را تمام شده ندانند.

تن هاخ: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که هنوز کار تمام نشده است، فصلی باورنکردنی در لیگ قهرمانان داشتیم

به گزارش خبرنگاران، اریک تن هاخ که شاگردانش شب گذشته (چهار شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتوانستند رجحان 2 بر صفر نیمه اول خود مقابل تاتنهام را حفظ نمایند و در نهایت تن به شکست 3 بر 2 دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با تساوی 3 بر 3 و با توجه به قانون گل زده در خانه حریف از رسیدن به فینال بازماندند، پس از این بازی گفت: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که هنوز کار تمام نشده و در مقابل در رفتار و نوع بازی بازیکنان تاتنهام در نیمه دوم می شد دید که هنوز به صعود به فینال باور دارند.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم تاتنهام بازی بهتری از خود ارائه کرد و موقعیت های بیشتری خلق کرد. در مقابل ما هم موقعیت هایی برای به ثمر رساندن گل سوم داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی هلندی آژاکس ضمن تأسف بابت شوتی که حکیم زیاش در دقایق پایانی بازی زد و به تیر دروازه تاتنهام خورد، معتقد است بازیکنان جوانش که پس از این ناکامی اشک ریختند، باید نسبت به آینده خوشبین باشند. تن هاخ در این باره گفت: ما فصلی باورنکردنی در لیگ قهرمانان داشتیم و به صورت تیمی رشد زیادی کردیم. اکنون باید به فکر پیروزی در بازی روز یکشنبه با اوترخت و تثبیت صدرنشینی مان در اردویژه هلند باشیم.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1705

به "تن هاخ: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که هنوز کار تمام نشده است، فصلی باورنکردنی در لیگ قهرمانان داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تن هاخ: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که هنوز کار تمام نشده است، فصلی باورنکردنی در لیگ قهرمانان داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید