تهرانی ها، فرصت بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را از دست ندهند

به گزارش جعبه مهر، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی (عیدانه)، یک فرصت مناسب برای خرید هدایا و سوغات است و از همه شهروندان تهران دعوت می کنم تا از این نمایشگاه بازدید نمایند.

تهرانی ها، فرصت بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را از دست ندهند

محمد انشایی، معاون صنایع دستی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با اشاره به استقبال بسیار بی نظیر از نمایشگاه سی و یکم گفت: شهروندان تهرانی و مسافرانی که به پایتخت می آیند، فرصت بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را از دست ندهند.

او اضافه کرد: در این نمایشگاه هنرمندان 31 استان کشور در قالب 350 غرفه به عرضه محصولات و هنرهای سنتی خود می پردازند که بازدید از این نمایشگاه می تواند یک فرصت مناسب برای خرید هنرهای سنتی استان های مختلف است.

انشایی در ادامه گفت: این نماشگاه از 15 الی 18 اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 الی 19 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

معاون صنایع دستی استان تهران خاطر نشان کرد: علاوه بر فروش و عرضه صنایع دستی، اجرای موسیقی محلی، سیاه چادرهای عشایری و برگزاری سفره هفت سین به صورت نمادین بر روی نقشه ایران از دیگر برنامه های جانبی سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی است.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2752

به "تهرانی ها، فرصت بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را از دست ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها، فرصت بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را از دست ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید