فراوری آب ژاول با هدف تأمین بخشی از احتیاج های کشور

به گزارش جعبه مهر، دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: فراوری آب ژاول با هدف تأمین احتیاج های کشور برای مواد ضدعفونی کننده شروع شد.

فراوری آب ژاول با هدف تأمین بخشی از احتیاج های کشور

به گزارش ، به نقل از وزارت نفت، داود عمادی دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی همچنان از همه ظرفیت های موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده می نماید، گفت: با مشارکت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و مجتمع پتروشیمی کارون فراوری محلول آنتی سپتیک و آب ژاول با هدف تأمین بخشی از احتیاج های کشور برای مواد ضدعفونی کننده شروع شد و این فرایند همچنان ادامه دارد.

او با تاکید بر تداوم فراوری مواد ضدعفونی کننده دست در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اظهار کرد: این شرکت تا به امروز بیش از 110 هزار بطری محلول آنتی سپتیک فراوری و توزیع نموده است.

مدیر اچ اس یی و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تا به امروز 3 هزار تن آب ژاول غلیظ معادل 30 میلیون لیتر رقیق شده از سوی پتروشیمی کارون در چند استان کشور توزیع شده است که پتروشیمی افرایند نیز با همکاری و تعامل مطلوب خود احتیاج های مجتمع پتروشیمی کارون را در این زمینه تأمین می نماید.

عمادی پیش تر با بیان اینکه حفظ آمادگی برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری در همه ابعاد لازم است، گفته بود: مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابلاغ دستورالعمل های پیشگیرانه به همه شرکت های پتروشیمی و تاکید ویژه بر تشکیل کمیته های شرایط اضطراری، کاهش حضور و میزان مواجهات و شناسایی گروه های آسیب پذیر خواهان اجرای جدی مصوبه های کمیته ها و حفظ هوشیاری صنعت در شناسایی و کنترل موارد مشکوک شده است و باید به این نکته اشاره نمود که شرکت ها اقدام های لازم را معمول نموده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5482

به "فراوری آب ژاول با هدف تأمین بخشی از احتیاج های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آب ژاول با هدف تأمین بخشی از احتیاج های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید