فراوری روزانه 3 هزار لیتر آب ژاول توسط هلال احمر ساوه

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/مرکزی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه از فراوری روزانه سه هزار لیترآب ژاول برای ضدعفونی اماکن عمومی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

فراوری روزانه 3 هزار لیتر آب ژاول توسط هلال احمر ساوه

سیدلقمان حسینی امروز پنجشنبه هشتم اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، به توزیع 12 هزار لیتر مواد ضد عفونی جهت پیشگیری از کرونا در اماکن عمومی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه اشاره نمود و افزود: این جمعیت در اقدامی ابتکاری با توجه به تجهیزات موجود فراوری آب ژاول (وایتکس) را شروع نموده است.

وی توضیح داد: انجام این کار جزو وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر نیست اما در راستای ارائه خدمات انسان محبت آمیز این اقدام برای یاری به ضد عفونی کردن سطوح و معابر عمومی که از حجم تردد بالایی برخوردار است صورت پذیرفته و مواد فراوریی در اختیار ادارات و نهادهایی که محل تجمع و یا تردد هستند به منظور پیشگیری از سرایت بیماری کرونا قرار می گیرد.

حسینی گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه تا کنون 12 هزار لیتر از این مواد ضد عفونی را با همکاری شرکت سالم آب به صورت رایگان در سطح شهرستان به ادارات، نهادها و شرکت ها تحویل داده است.

وی توضیح داد: امید است با همدلی و وحدت و هم افزایی بین بخشی و همچنین همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی و ایمنی این بیماری واگیر دار کنترل گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4914

به "فراوری روزانه 3 هزار لیتر آب ژاول توسط هلال احمر ساوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه 3 هزار لیتر آب ژاول توسط هلال احمر ساوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید