تیراندازی در لیگ نوجوانان ، ناظر بازی تکذیب می نماید ناظر بازی: تیراندازی را تکذیب می کنم!

به گزارش جعبه مهر، ادعای سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد، تیراندازی هوایی در استادیوم، عجیب ترین و شگفت انگیزترین اتفاق حاشیه ای یک بازی فوتبال است، آن هم در لیگ نوجوانان!

تیراندازی در لیگ نوجوانان ، ناظر بازی تکذیب می نماید ناظر بازی: تیراندازی را تکذیب می کنم!

عکس های تلخی از بازی لیگ برتر نوجوانان کشور مخابره شده است. این بازی در شهر سقز انجام شد و البته نیمه تمام ماند و 6 بازیکن تیم میهمان در بیمارستان بستری هستند. چنگیز اسماعیلی سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد که به سقز سفر نموده بود در این باره می گوید: پیش از آغاز بازی بعضی از طرفداران تیم مقابل، جلوی ما را گرفتند و تهدید کردند. بازی اگر مساوی می شد تیم سقز به دسته پایین تر سقوط می کرد. آنها اسلحه در دست داشتند! خشاب اسلحه را می کشیدند و فشنگ ها را به ما نشان می دادند. به ما گفتند باید بازی را ببازید و گرنه شما را لخت خواهیم کرد. عکس های مربوط به این تهدید را ضبط کردیم و تحویل نیروی انتظامی دادیم. نیروی انتظامی از ما خواست عکس ها را به رسانه ها ندهیم تا پیگیر شوند. این هایی که ما را تهدید کردند سوار موتور بودند.

سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد در پاسخ به این سوال که دقیقا چه اتفاقی در ورزشگاه اتفاق افتاده می گوید: بازی اگر مساوی می شد ما در جدول می ماندیم. آنها برای ماندن در جدول بازی ها می بایست بازی را می بردند. در دقیقه 60 - 70 بازی بود که بازی یک بر صفر به سود آنها بود. داور یکی از بازیکنان تیم مقابل را اخراج کرد و ما در صدد حمله برای رسیدن به گل بودیم که به یکباره تماشاگران وارد زمین شدند و بازیکنان ما را کتک زدند. یکی از بازیکنان را با سنگ زدند. بعد از این صدایی آمد اما به نظر من شلیک تیر هوایی بود. البته اینجا مسئولین شهری می گویند تیراندازی در خارج از ورزشگاه بوده است. آنچه که من حس کردم تیراندازی داخل ورزشگاه بود اما تیر به هیچ یک از بازیکنان ما اصابت نکرد. سر یکی از بازیکنان ما شکسته، جمجمه او دچار خونریزی شده و متاسفانه به کما رفته است و از همه هموطنان می خواهم او را دعا نمایند. از 6 بازیکنی که بستری شدند خوشبختانه چهار بازیکن مرخص شدند. یکی از آنها به خرم آباد اعزام شده است و یکی از آنها هم در کما به سر می برد.

سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد در مورد اینکه آیا ماموران نیروی انتظامی در ورزشگاه نبودند که مانع از این اتفاقات تلخ شوند؟ گفت: نه متاسفانه تعداد آنها خیلی کم بود و نمی توانستند جلوی تماشاگران را بگیرند. در یک صحنه من 46 تماشاگر را در کنار زمین دیدم و از آنها عکس گرفتم. خیلی از عکس ها را دارم که اتفاقات تلخ این بازی را نشان می دهد اما نیروی انتظامی از ما خواست که عکس ها را به رسانه ها ندهیم تا پیگیر ماجرا شوند. خیلی روز بد و تلخی بود. فقط از شما می خواهم دعا کنید بازیکنی که هم اکنون در کما به سر می برد از این حالت خارج گردد. جمجمه او شکست و دچار خونریزی شده است.

ناظر بازی: تیراندازی را تکذیب می کنم!

ناظر بازی نوجوانان طلایی پوشان خرم آباد و نماینده سقز در لیگ برتر شدت و حدت اتفاقات تلخ این دیدار را رد می نماید و می گوید در این بازی اصلا نه صدای شلیک تیر هوایی را شنیده است و نه چیزی به چشم دیده است. شیرزاد در این باره می گوید: کلا 20 تماشاگر در ورزشگاه بودند که نزدیک به 10 نفر از آنها جزو خانواده های بازیکنان بودند. در دقیقه 86 یکی از تماشاگران سنگی به داخل زمین پرتاب می نماید که به سر بازیکن شماره 6 طلایی پوشان خرم آباد برخورد می نماید. در این لحظه سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد که صدای او روی فیلم موجود است مدعی می گردد که بازیکن تیر خورده است در حالی که این چنین نیست. این بهانه ای می گردد که بازی از سوی تیم میهمان تعطیل گردد در حالی که نتیجه یک بر صفر به سود تیم سقز بود.

شیرزاد در واکنش به ادعای چنگیز اسماعیلی سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد که 6 بازیکن این تیم به بیمارستان اعزام شدند و یکی از آنها هم به کما رفته است، می گوید: این طور نیست. خرم آبادی ها با یازده بازیکن به سقز آمده بودند. یکی از آنها در جریان بازی مصدوم شده بود و تا آخر بازی کرد. او هم روی تخت بیمارستان عکس گرفت. همه بازیکنان تیم میهمان به صورت سر و پایی مداوا شدند و از بیمارستان مرخص شدند. ما تیم طلایی پوشان خرم آباد را بدرقه کردیم. من تا دو ساعت بعد از بدرقه تیم در سقز ماندم و این خبرها صحت ندارد و همان طور که اشاره کردم شور و بلوایی است که از سوی سرمربی تیم حریف راه اندازی شده است. تیم سقز بازی را یک بر صفر پیش بود و اصلا الان بازی ها تمام نمی گردد. الان هفته دوازدهم بازی ها است و سه چهار هفته به انتها بازی ها باقی مانده است و معین نیست کدام تیم می ماند و سقوط می نماید.

9

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 981

به "تیراندازی در لیگ نوجوانان ، ناظر بازی تکذیب می نماید ناظر بازی: تیراندازی را تکذیب می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در لیگ نوجوانان ، ناظر بازی تکذیب می نماید ناظر بازی: تیراندازی را تکذیب می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید