ثبت بیش از 400 نیاز فناورانه شهرداری تهران در سامانه باهم

به گزارش جعبه مهر، شهرداری تهران با همکاری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، طی انجام یک پروژه مطالعاتی، 418 نیاز فناورانه و نوآورانه شهرداری را شناسایی و در سامانه باهم بارگذاری کرده است.

ثبت بیش از 400 نیاز فناورانه شهرداری تهران در سامانه باهم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در شهریور ماه 1398 از طریق یک پروژه مطالعاتی، شناسایی و مستندسازی نیاز های فناورانه و نوآورانه شهرداری انجام شد و پس از آن سازمان فاوای شهرداری تهران و مرکز تهران هوشمند به عنوان متولیان هدایت و راهبری برنامه تهران هوشمند، اقداماتی در جهت ساماندهی و عملیاتی کردن رفع این نیاز ها انجام داده اند.

با هدف پاسخگویی به نیاز های شناسایی شده تا کنون نزدیک به 300 تفاهم نامه در موضوعات مختلف شهری و فناوری مابین شرکت های مختلف نوآور و به ویژه شرکت های دانش بنیان و زیرمجموعه های شهرداری تهران منعقد شده است و این فرایند همچنان ادامه خواهد داشت.

این نیاز های فناورانه و نوآورانه در قسمت مسائل فناورانه در سامانه باهم به نشانی baham.tehran.ir بارگذاری شده است. تمامی این موارد با جزئیات معرفی شده و قابلیت اشتراک گذاری دارد. همچنین در جهت هوشمند ساختن فرآیند عرضه و تقاضا، فرمی با عنوان پاسخ به نیاز روی هر موضوع قرار گرفته است.

گفتنی است سامانه نوآوری و مشارکت شهفرایندی باهم با هدف ریشه یابی مسائل توسط افراد خبره و دستیابی به راه چاره های نوآورانه از طریق داده کاوی و تحلیل بهتر مسائل راه اندازی شده است. در این سامانه که موضوعات مختلفی را پوشش می دهد، سعی بر ایجاد فضای بحث و مصاحبه در خصوص پیشنهادات یا مسائل مطرح شده، امکان طرح ایده، راه چاره و پیشنهاد بوده است.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7390

به "ثبت بیش از 400 نیاز فناورانه شهرداری تهران در سامانه باهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 400 نیاز فناورانه شهرداری تهران در سامانه باهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید