جاذبه های گردشگری شهر گویلین در تور چین

به گزارش جعبه مهر، در تور چین چه به دنبال دیدن مناظر زیبای طبیعی باشید، چه به دنبال بازدید از جاذبه های تاریخی و یا دیدن شهرهایی مدرن با آسمان خراش هایی سر به فلک کشیده و بلند، این سفر شما را غافل گیر خواهد نمود.

جاذبه های گردشگری شهر گویلین در تور چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سام سیر، آیا می دانید برای دیدن دیوار چین تنها یک راه وجود دارد، آن هم سفر به چین است؛ هیچ کس نمی تواند شکوه این ارتش سفالی را برای شما تعریف کند؛ جزئیات ساختمان های شهر ممنوعه را هیچ تصویری نمی تواند به شما نشان دهد. آخرین بازمانده های پانداها در این سرزمین است. تمام این دلایل و بسیاری دیگر همگی شما را به خرید تور چین ترغیب می نماید، دلیلی برای به عقب انداختن سفر به چین وجود ندارد.

برای مشاهده تور لحظه آخری چین روی لینک تور چین کلیک کنید.

در جنوب شرقی چین شهر زیبا و دیدنی گویلین قرار گرفته است که در این متن سعی داریم شما را با جاذبه های شهر گویلین آشنا کنیم تا با تور چین بتوانید به راحتی از این جاذبه ها لذت ببرید. اگر می خواهید به این شهر دسترسی پیدا کنید در ابتدا می بایست به استان گوانگ چی بروید که این استان جزء مقصدهای اصلی گردشکران هست. در اصل گویلین به معنای جنگل زیتون شیرین هست. این جنگل به دلیل توپوگرافی فرسایشی به وجود آمده، دارای منظره منحصربه فردی هست که هیچ گاه از تماشای آن خسته نخواهید شد.

تپه خرطوم فیل | Elephant Trunk Hill

تپه ای به نام خرطوم فیل نماد این شهر است و از مشهورترین کوه های منطقه به حساب می آید. این تپه در محل تلاقی رود شکوفه های هلو و رود لی قرار گرفته است. علت نام گذاری این کوه شکل آن هست که مانند خرطوم فیل بزرگی است که گویی دارد از رودخانه آب می نوشد. در این کوه غاری به نام ماه آبی وجود دارد که در میان خرطوم فیل و بدن آن است. اگر قصد برنامه ریزی تور چین و رفتن به این تپه را دارید، حتماً در شب هایی که آسمان صافی دارد به این تپه بروید، چراکه منظره آن در شب بی نظیر است.

نمایش سانجی لیو | Impression of Sanjie Liu

اگر به شهر گویلین رفتید هرگز نمایش دیدنی سانجی لیو را از دست ندهید. این نمایش یکی از بزرگ ترین اجراهایی است که صحنه نمایش بی نظیری دارد و نمای آن کوه ها و آب های گویلین هست. هدف این نمایش نشان دادن فرهنگ های گوناگون چین است. پخش کردن آهنگ های کلاسیک سانجی لیو، زندگی روستایی، ماهی گیری و فرهنگ های متفاوت را به تصویر می کشد. حتماً در تور چین به شهر گویلین و دیدن نمایش سانجی لیو بروید.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن، بلیط داخلی و خارجی و تور چین و بلیط تک به وسیله سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن و تور چین و مالدیو، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران با تهیه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن، بلیط داخلی و خارجی در این جهت که با این آژانس مسافرتی افتخار همراهی را داده اند را دارا می باشد.

آژانس مسافرتی سام سیر با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و آگاه در این زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن بلیط داخلی و خارجی، تور چین و بلیط تک می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور تابستان اروپا، تور فرانسه، تور پاریس و تور چین و مالدیو بلیط داخلی و خارجی… را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

خیابان غربی یانگشو | Yangshuo West Street

در قسمت غربی شهر یانگو خیابانی وجود دارد که بافت آن به بیش از 1400 سال بازمی گردد که از جذابیت های شهر به حساب می آید. این خیابان سرشار از خانه ها و ساختمان های روستایی است که حس خوبی را در گردشگران به وجود می آورد. انواع مغازه ها اعم از صنایع دستی، سوغاتی و … در این خیابان به چشم می خورد. علاوه بر آن رستوران ها و کافه های رنگارنگ آن زیبایی خاصی به خیابان بخشیده است.

دوچرخه سواری در یانگشو | Cycling in Yangshuo

در چین دوچرخه سواری در میان مردم بسیار محبوب است و به دلیل کاهش آلودگی هوا از آن استفاده می گردد. در شهر گویلین نیز دوچرخه سواری از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما با گذر کردن از میان شالیزارهای برنج و گل های وحشی که در میان جاده ها به چشم می خورد، سفری لذت بخش را تجربه خواهید کرد. با عبور از این جاده ها زندگی مردم محلی کاملاً قابل رؤیت است.

رودخانه لی | Li River

از جاذبه های مهم گویلین رودخانه لی هست. رفتن به این رودخانه را حتماً در برنامه تور چین خود بگنجانید. این آب به اندازه ای زلال است که به راحتی می توانید تا عمق آن را ببینید. بازتاب آن دقیقاً همانند یک آینه هست و گویی که در مقابل آینه ایستاده اید. نقطه به نقطه این رودخانه زیبا است و این زیبایی ها بستگی به آب وهوا و نقطه ای که شما بر آن قرارگرفته اید دارد و متفاوت هست. تور چین شما را به بازدید از این زیبایی ها خواهد برد.

شالیزارهای پلکانی لانگجی | Longji Terraced Field

قدمت این مزارع به بیش از 650 سال برمی گردد. اگر به ایالت Longsheng بروید متوجه نحوه قرارگیری این زمین ها می گردد که به صورت مارپیچ و ردیف به ردیف روی هم از پایین تا بالای دامنه کوه پراکنده شده اند. این شالیزارها همانند زنجیره های بزرگ به چشم می خورد. این مکان زیبا در هر فصل نمایی جدید به خود می گیرد. مثلاً در فصل بهار آب در شالیزارها لبریز می گردد و گویی زنجیری نقره ای از تپه آویزان است. در تابستان سبزی جوانه ها و در پاییز زردی آن ها مانند برنج هایی طلایی می باشند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2928

به "جاذبه های گردشگری شهر گویلین در تور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری شهر گویلین در تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید