جایزه 1400 دلاری برای کسانی که اعتراف نمایند کرونا دارند!

به گزارش جعبه مهر، چین برای بیمارانی که در اقدامی پیشگیرانه، ابتلای خود به ویروس کرونا را به مقامات مربوطه گزارش نمایند، جایزه 1400 دلاری مشخص کرد.

جایزه 1400 دلاری برای کسانی که اعتراف نمایند کرونا دارند!

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران ، مقامات شهری در استان هوبئی چین، مرکز شیوع ویروس کرونا، اعلام نموده اند در صورتی که ساکنان آن در اقدامی پیشگیرانه مشاهده علائم کرونا در خود را به مقامات گزارش نمایند و پس از آن جواب آزمایش آن ها (در مورد ابتلا به کرونا) مثبت باشد، 10 هزار یوآن (تقریبا معادل 1425 دلار) جایزه خواهند گرفت.

شهر کیان جیانگ در استان هوبئی چین که نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت داشته و در 150 کیلومتری شهر ووهان (مرکز شیوع کرونا) قرار گرفته است، تا کنون 197 مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش نموده و کوشش ها را برای اطمینان از این مسأله که افراد مبتلا در محیطی ایزوله و تحت درمان قرار دارند، بیشتر نموده است.

مقامات کیان جیانگ که مسئول اداره بحران کرونا هستند، گفته اند ساکنانی که تشخیص ویروس کرونای آن ها به تأیید برسد، مبلغ 10 هزار یوآن (معادل 1425 دلار) را دریافت خواهند کرد. البته افرادی که بیماری آن ها پیشتر تشخیص داده شده است، واجد شرایط دریافت این جایزه نیستند.

این اقدام مقامات شهر کیان جیانگ جدیدترین اقدام در میان شهر هایی است که جایزه اقتصادی برای تشویق عموم در نظر گرفته اند تا برای انجام چکاپ پزشکی داوطلب شوند. همچنین سایر بخش های استان هوبئی نیز جایزه هایی برای افراد داوطلب آزمایش های پزشکی در نظر گرفته اند.

استان هوبئی بیش از 65 هزار مورد از ابتلا و همچنین بیش از 2600 مورد مرگ بر اثر ویروس کرونا را به ثبت رسانده است. این در حالی است که تا کنون شمار تلفات ویروس کرونا در سرتاسر دنیا به حدود 2800 نفر رسیده و حدود 80 هزار نفر نیز به این بیماری مبتلا هستند.

چین پیشتر اعلام نموده بود افرادی که دارای علائم بیماری کرونا هستند، قادر خواهند بود بصورت رایگان مورد آزمایش قرار گیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4877

به "جایزه 1400 دلاری برای کسانی که اعتراف نمایند کرونا دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه 1400 دلاری برای کسانی که اعتراف نمایند کرونا دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید