جدیدترین هتل های کیش

به گزارش جعبه مهر، سفر بخشی از زندگی انسان ها است. وقتی به سفری می روید چه کاری و چه تفریحی، باید مکانی برای اقامت داشته باشید. اقامت یکی اصلی ترین بخش های سفر است که می تواند سفری به یادماندنی را برای شما به ارمغان آورد. اگر علاقه به سفری تفریحی دارید و مقصد خود را نمی دانید پیشنهاد ما به شما جزیره کیش است. این جزیره به علت داشتن برترین هتل ها برای اقامت، زیباترین و مجذوب کننده ترین جاذبه های گردشگری، لوکس ترین پاساژها و مراکز خرید، تفریحات آبی مختلف و... یکی از برترین مقصدهای تفریحی به شمار می آید که می توانید جایگزین سفرهای خارجی کنید. رزرو هتل کیش راه های مختلفی دارد؛ ولی آسان ترین راه آن رزرو هتل همراه با خرید بلیط است؛ شما می توانید هنگام خرید از تخفیف های ویژه هم بهره ببرید. ما در این مطلب قصد داریم دو نمونه از جدیدترین و برترین هتل های کیش را برای شما معرفی و آنالیز کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

جدیدترین هتل های کیش

معرفی هتل میراژ

هتل پنج ستاره میراژ کیش یکی از لوکس ترین و محبوب ترین هتل های نو جزیره زیبای کیش به شمار میرود که در سال 1397 به بهره برداری رسیده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در هشت طبقه بنا شده و 178 باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن و منظره زیبای رو به دریا دارد. هتل دسترسی آسان به مراکز خرید، اسکله تفریحی، جاذبه های گردشگری و... از ویژگی های خوب این هتل است. هتل میراژ را می توان جزو برترین هتل های کیش دانست و در آن اقامتی بی نظیر را تجربه کرد. رزرو هتل کیش همان طورکه گفتیم روش های مختلفی دارد؛ با رزرو این هتل به صورت آنلاین، دغدغه های کم تری خواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل میراژ

هتل میراژ با قرارگیری در بلوار دریا و نزدیکی به مراکز خرید و اسکله تفریحی یکی از برترین هتل ها برای اقامت در کیش است. این هتل تا ساحل و اسکله بزرگ تفریحی فاصله ای 800 متری دارد. بعلاوه فاصله 850 متری هتل پنج ستاره میراژ کیش تا پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف، مزیت دیگر این هتل است. از دیگر فاصله های نزدیک این هتل با محل های مهم جزیره می توان به فاصله این هتل تا مراکز خرید مریم و ونوس اشاره نمود که حدود 450 متر محاسبه می گردد. بعلاوه هتل میراژ تا کوه نور، مرکز تجاری، بازار مروارید، بازار زیتون، کارتینگ و... فاصله ای تقریبا یک کیلومتری دارد.

امکانات هتل میراژ

ساختمان این هتل از خدمات و امکانات رفاهی نظیر استخر، سونا، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، اتاق چمدان، روزنامه، آتلیه، تلویزیون در لابی و اتاق ها، اینترنت در لابی و اتاق ها و خشکشویی برخوردار است.

از دیگر خدمات این هتل می توان به دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق تاکسی سرویس، خدمات باربری، پارکینگ، فضای سبز، جکوزی، سالن بیلیارد، شبکه پخش فیلم، کرایه اتومبیل، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و... اشاره نمود.

خدمات رفاهی اتاق ها

میزتحریر، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، روم سرویس، چای ساز، بالکن، رخت آویز، تلویزیون، یخچال، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت و... از امکانات و خدمات رفاهی اتاق های هتل هستند. در اتاق ها خدماتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، آب رایگان، IPTV، صبحانه، شبکه پخش فیلم، مبلمان، آباژور، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی و... وجود دارد.

هتل پانوراما

هتل پانوراما یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های کیش است. این هتل در فرودین ماه سال 1398 احداث شد. ساختمان این هتل از 15 طبقه تشکیل شده و با داشتن 267 اتاق برای اقامت یکی از برترین گزینه ها برای انتخاب تور کیش است. قرارگیری مجموعه در بلوار رودکی باعث دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره می گردد. منظره این هتل بسیار عالی بوده و می توان آن را از ویژگی های شگفت انگیز آن دانست. یکی دیگر از راه های رزرو هتل کیش خرید اینترنتی از سایت خود هتل است؛ این روش کمی گران تر از روش های دیگر خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل پانوراما

همان طورکه گفتیم هتل پانوراما در بلوار رودکی، روبه روی برج دیپلمات با ساختمانی زیبا و معماری خاص واقع شده است. نزدیکی این هتل به مرکز خرید سارینا دو، زیتون و ساحل خلیج فارس و... هتل پانوراما را به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین هتل های جزیره تبدیل نموده است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل پانوراما میزبان شما برای ثبت لحظاتی به یادماندنی در مدت اقامتتان خواهند بود.

خدمات رفاهی هتل پانوراما

از خدمات و امکانات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ، جکوزی، استخر، سونا، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش و خدمات باربری اشاره نمود.

بعلاوه خدماتی در سطح بالا نظیر خدمات تور، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات نگهداری کودک، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و... دراختیار مسافران قرار می دهد.

امکانات اتاق های هتل

روم سرویس، IPTV، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای ساز و آب رایگان از دیگر خدمات رفاهی اتاق های هتل پانوراما هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و... هم برای مسافران فراهم شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10947

به "جدیدترین هتل های کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین هتل های کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید