جهانبخش: با این روند حسرمان صد ساله می گردد

به گزارش جعبه مهر، وقتی ما و کادرفنی از امکانات و بازی محبت آمیز حرف می زنیم اینطور بیان می گردد که ما زیاده خواه هستیم و به فکر فوتبال هستیم. برای نتیجه دریافت احتیاج به ساختار است که این ساختار می تواند پیش پا افتاده باشد.

جهانبخش: با این روند حسرمان صد ساله می گردد

داور یک خطای 50-50 را پنالتی اعلام نمود

باخت به ژاپن:خوشحالی که این بازی می توانست برای مردم بیاورد محقق نشد. در بعضی صحنه ها تمرکز نداشتیم و ضربه خوردیم. قبل از بازی در خصوص جزئیات تاثیر گذار حرف زدیم و همین مسئله باعث باخت ما شد. قبل از گل اول فشار زیادی وجود داشت. گل دوم می توانست پنالتی نباشد اما بعد از آن بازی از دست رفت.

پنالتی ژاپن:مرتضی می گفت پشت او به توپ بوده است. وقتی داور برای VAR رفت فکر کردیم پنالتی اعلام نمی نماید اما این اتفاق نیفتاد.

داور سطح پائین: نمی توانم در این مورد صحبت کنم چرا که بازی تمام شده است. اینطور که با علیرضا فغانی و سایرین برخورد کردند معین است که آنالیز هایشان چقدر دقیق بوده است. یک مقدار سیاسی کاری روی این مسائل اثر گذار بود.

ارتباط باخت به داوری: کسی در این مورد حرفی نزد. داور تاثیری در این مورد نداشت. فقط یک مشکل در خصوص صحنه پنالتی بود که مرتضی می گفت توپ را ندیدم. در این صحنه یک خطا 50-50 را پنالتی اعلام نمود.

حسرت قهرمانی: یک اتفاق رخ نداده که 44 سال تیم ملی قهرمان نشده است. باید این مسئله را ریشه یابی کرد. با خیلی از این نفرات ژاپن در رده پایه بازی کردیم. مسائل ساده و پیش پا افتاده مثل امکانات و بازی محبت آمیز و ... وجود دارد. اتفاقی که روی گل اول افتاد اگر ما بازی محبت آمیز بیشتر داشتیم می ـوانستیم آنجا این اشتباه را کنیم و در این مرحله این مشکل را رقم نخوریم. ژاپن هر دوره در جمع چهار تیم حضور دارد و در جام جهانی به مراحل بالا صعود می نماید. این روند در ژاپن به صورت اصولی دنبال می گردد. وقتی ما و کادرفنی از امکانات و بازی محبت آمیز حرف می زنیم اینطور بیان می گردد که ما زیاده خواه هستیم و به فکر فوتبال هستیم. برای نتیجه دریافت احتیاج به ساختار است که این ساختار می تواند پیش پا افتاده باشد. الان 44 سال تبدیل به 48 سال شد و اگر اینطور پیش برویم تبدیل به 100 سال خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1029

به "جهانبخش: با این روند حسرمان صد ساله می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: با این روند حسرمان صد ساله می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید