حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی نیاز به بازسازی دارند

به گزارش جعبه مهر، قاسمعلی خدابنده، امروز در مرحله دوم جشن عاطفه ها با شعاربا رنگ مهر رویایی را بسازیم، مطرح نمود: مردم ما مشارکت پذیری بالایی در کمک به سیل زدگان، زلزله و چنین مراسم هایی دارند. بالغ بر 4000 نفر خیر مدرسه ساز در مجمع خیرین استان خراسان رضوی داریم و این ها کسانی هستند که پس از انقلاب در امر مدرسه سازی کمک می کنند.

حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی نیاز به بازسازی دارند

وی عنوان کرد: در سال گذشته در برگزاری چنین مراسمی، بیش از 2 میلیارد تومان کمک و مساعدت دریافت کردیم و در مناطق محروم صرف تحصیلات و لوازم التحریر، خوراک و پوشاک دانش آموزان کردیم. امیدواریم در این سال این رقم بالاتر برود.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی تاکید کرد: علاوه بر مدرسه سازی نیاز است تا خیرین به به تجهیز مدارس هم نگاهی داشته باشند، خصوصا در هنرستان ها که کارگاه ها و تجهیزات شان فرسوده شده است. مهارت آموزی جزو اولویت های ما در آموزش وپرورش است.

خدابنده با اشاره به اینکه در حال حاضر وظیفه ما در آموزش وپرورش، در راستای اجرای سند تحول بنیادین، فرهنگ سازی بین دانش آموزان است، اظهار کرد: در این سند به تربیت اخلاقی، انتقادی، عبادی و تربیت اجتماعی دانش آموزان تاکید ویژه ای شده است. دانش آموزان باید با این نقش اجتماعی شان آشنا شوند که اگر در جامعه فرد نیازمندی است و مشکل دارد، به نوع دوستی بیاید و با همدلی، مشکل فرد را برطرف کند.

منبع مقاله: حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی نیاز به بازسازی دارند

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5753

به "حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی نیاز به بازسازی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی نیاز به بازسازی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید