حمایت کاراگر از سونس در جنگ با پوگبا

به گزارش جعبه مهر، مدافع سابق لیورپول از اسطوره این تیم در جنگ لفظی با هافبک فرانسوی منچستریونایتد دفاع کرد.

حمایت کاراگر از سونس در جنگ با پوگبا

به گزارش خبرنگاران، سوژه یکی دو روز اخیر رسانه های اروپایی که در این روزها به دلیل تعلیق لیگ ها به خاطر شیوع کرونا بیش از هر زمان دیگری به دنبال خبرهای جذاب هستند، درگیری لفظی پل پوگبا و گرام سونس بوده است.

گرام سونس، اسطوره 66 ساله باشگاه لیورپول که با این تیم پنج قهرمانی در لیگ دسته اول انگلیس و سه قهرمانی در جام باشگاه های اروپا دارد، چندی پیش تعهد و انگیزه پل پوگبا برای بازی در منچستریونایتد را زیر سؤال برد و گفت با رویکردی که این بازیکن فرانسوی دارد، بازی کردن مقابل او کار آسانی است.

پوگبا جواب سونس را داد و گفت تا پیش از این او این مرد اسکاتلندی را نمی شناخته و فقط نام وی به گوشش خورده بوده است. او اما نه فقط سونس بلکه دیگر مفسران و کارشناسان فوتبالی را هم هدف قرار داد و گفت با اینکه عاشق تماشای مسابقات فوتبال است و بسیاری از آنها را هم از تلویزیون تماشا می نماید، اما به محض تمام شدن مسابقات تلویزیون به کارهای دیگری مشغول می گردد، چون علاقه ای به شنیدن شرح و تفسیر کارشناسانی مانند سونس ندارد.

ستاره اسکاتلند قرمزهای مرسی ساید این جنگ لفظی را ادامه داد و گفت: با چیزهایی که از پوگبا شنیدم مسئله ای ندارم، اما الان یکی از قدیمی ترین اصطلاحات فوتبالی به ذهنم آمد. مدال هایت را روی میز بگذار!

اگرچه جنگ لفظی مستقیم سونس و پوگبا همین جا تمام شد، اما اظهارات هافبک فرانسوی درباره صحبت های کارشناسان و مفسرها به مذاق یکی دیگر از آنها که اتفاقاً او نیز لیورپولی بوده، خوش نیامده است.

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول که اکنون مفسر شبکه ESPN است، شب گذشته (سه شنبه) درباره پوگبا گفت: امروز صبح یک داستان درباره پل پوگبا شکل گرفت. نکته مهم درباره این ماجرا آن است که ما کاملاً منتقد پل پوگبا هستیم، اما به نظر من وقتی شما به عنوان یک بازیکن در معرض انتقاد قرار می گیرید باید محترمانه رفتار کنید به خصوص درباره بعضی از بازیکنان پیشکسوت خاص که عقاید مشخصی دارند.

کاراگر ادامه داد: گاهی اوقات شما به عنوان یک بازیکن باید نقدها را بپذیرید. به همین دلیل به نظر من اینکه پوگبا آن طور (به اظهارات سونس) واکنش نشان داد و گفت که هرگز چیزی از گرام سونس نشنیده است، واقعاً در حد و شأن او نبود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5736

به "حمایت کاراگر از سونس در جنگ با پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کاراگر از سونس در جنگ با پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید