حملات داعش در کرکوک به دستور آمریکا بوده است

به گزارش جعبه مهر، یکی از مسئولان الحشد الشعبی عراق بیان کرد حملات اخیر تروریست های داعش به استان کرکوک با چراغ سبز آمریکا انجام شده است.

حملات داعش در کرکوک به دستور آمریکا بوده است

به گزارش به نقل از پایگاه خبری المعلومه، علی الحسینی، مسئول روابط محور شمالی الحشد الشعبی تاکید نمود حملات تروریست های داعش در هفته جاری به استان کرکوک با دستور و چراغ سبز آمریکا انجام شده است.

وی گفت: حملات داعش به جنوب کرکوک و منطقه داقوق چند روز پس از عقب نشینی آمریکا از پایگاه نظامی کی 1 نشان می دهد که در حقیقت اجرای این اعمال تروریستی به دستور آمریکا بوده است.

این مسئول عراقی اضافه نمود: اینکه آمریکا تصمیم گیرنده اصلی برای تحرکات عناصر تروریستی باقی مانده در عراق است مسئله ای ثابت شده است که کوشش این کشور برای بر هم زدن امنیت و ثبات داخلی عراق را برملا می نماید.

وی تاکید نمود نیرو های الحشد الشعبی تمامی کوشش های تروریستی برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی را به شکست می کشانند.

نیرو های الحشد الشعبی دیروز (سه شنبه) عملیات امنیتی پیگرد عناصر داعش در منطقه داقوق استان کرکوک را انجام دادند که به موجب آن 8 تروریست داعشی در محله الشای این منطقه به هلاکت رسیدند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5735

به "حملات داعش در کرکوک به دستور آمریکا بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات داعش در کرکوک به دستور آمریکا بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید