حمله تند دختر کلینتون به ترامپ در پی ابتلای 130 افسر به کرونا

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران : چلسی کلینتون با اشاره به قرنطینه شدن بیش از 130 تن از افسران سرویس مخفی به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای آنها یا ارتباط با افراد مبتلا در پیغام توییتری نوشت: شرم بر تو و خانوادات ترامپ.

حمله تند دختر کلینتون به ترامپ در پی ابتلای 130 افسر به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دختر وزیر اسبق خارجه آمریکا در ادامه نوشت: شما با انجام انتخاب های بی پروا و خطرناک جان افرادی را که برای حفاظت از شما قسم خورده اند، به خطر انداخته اید.

کلینتون خاطر نشان کرد: امیدوارم هر مأمور سرویس مخفی و اعضای خانواده آنها همان مراقبت هایی را داشته باشند که شما در زمان ابتلا به بیماری کرونا از آنان برخوردار بودید.

روزنامه واشنگتن پست روز آدینه افشا کرد که بیش از 130 نفر از محافظان رئیس جمهوری آمریکا و کاخ سفید به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونا یا ارتباط با افراد مبتلا، قرنطینه شدند.

این افراد محافظان ترامپ هستند زمانی که او سفر می نماید که یا آزمایش آنها مثبت شده است یا در تماس نزدیک با همکارانی بوده اند که به این ویروس مبتلا شده اند.

دونالد ترامپ در بحبوحه مناظره ها و رقابت های انتخاباتی با آزمایش مثبت کرونا روبرو شد اما حتی پس از بستری شدن هم دست از نقض مقررات بهداشتی برنداشت و در اقدامی نمادین با همراهی گارد حفاظتی خود در ماشینی در بسته به خیابان آمد تا به زعم خود از هوادارانش که در مقابل بیمارستان تجمع نموده بودند، تشکر کند.

او پس از مرخص شدن از بیمارستان، گردهمایی های انتخاباتی خود را با شدت زیادی دنبال کرد که در هیچ یک از آنها مقررات بهداشتی رعایت نمی شد و خودش هم ادعا می کرد که مصون شده است و حتی می تواند تک تک افراد حاضر در این گردهمایی ها را ببوسد.

به گفته مقامات بهداشتی ایالت هایی که ترامپ در آنها گردهمایی انتخاباتی برگزار کرد، شرایط مبتلایان به کرونا افزایش داشته و شرایط آمریکا هر روز بدتر شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8229

به "حمله تند دختر کلینتون به ترامپ در پی ابتلای 130 افسر به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند دختر کلینتون به ترامپ در پی ابتلای 130 افسر به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید