حمله نظامیان هندی به مردم کشمیر همزمان با حضور هیات مجلس اروپا در این منطقه

به گزارش جعبه مهر، حمله نظامیان هندی به مردم کشمیر همزمان با حضور 27 عضو مجلس اروپا در این منطقه ده ها زخمی برجای گذاشت.

حمله نظامیان هندی به مردم کشمیر همزمان با حضور هیات مجلس اروپا در این منطقه

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از سایت خبری صدای کشمیر، همزان با گذشت حدود سه ماه از لغو ماده 370 و بحرانی تر شدن شرایط در کشمیر تحت اشغال هند 27 عضو مجلس اروپا به این منطقه سفر کردند.

گزارش ها حاکی است نمایندگان مجلس اروپا با هدف آنالیز اوضاع در کشمیر راهی این منطقه شده اند ولی تنش ها همزمان با حضور آنها به شدت افزایش یافته است.

روز گذشته و درجریان اعتراضات مردمی در بعضی مناطق حملاتی از طرف افراد ناشناس رخ داد که حدود 17 نفر از مردم مجروح شدند.

امروز نیز مردم کشمیر همزمان با حضور هیات مجلس اروپا با نیروهای امنیتی درگیر شدند که باعث مجروح شدن تعداد دیگری از مردم معترض مجروح شدند.

این هیئت در دیداری غیر رسمی و کنترل شده توسط دولت هند از کشمیر بازدید کرد. دیدار در شرایطی صورت گرفت که در سه ماه اخیر دولت هند حتی به اعضای حزب کنگره از جمله رهبران این حزب راهول گاندی اجازه بازدید از کشمیر را نداده است.

لازم به ذکر است فعالان حقوق بشر و سایر افراد سیاسی نیز خواهان بازدید از کشمیر و آنالیز اوضاع مردم کشمیر را داشتند که دولت هند هر گونه بازدید را ممنوع نموده است.

طبق بعضی تحلیل ها و گزارش ها، اعضای این هیئت نه نماینده اتحادیه اروپا بودن و نه نماینده دولت های مربوطه. از علت این سفر و حدس درباره برنامه هند در رابطه با این افراد تحلیل های متفاوتی ارائه شده است.

در حال حاضر میلیون ها کشمیری توسط نظامیان هندی در خانه های خود حبس شده اند و به وسایل اولیه زندگی از جمله غذا و دارو نیز دسترسی کامل ندارند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3176

به "حمله نظامیان هندی به مردم کشمیر همزمان با حضور هیات مجلس اروپا در این منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله نظامیان هندی به مردم کشمیر همزمان با حضور هیات مجلس اروپا در این منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید