خبرنگاران بحران کرونا دامن کنگره جهانی موبایل را هم گرفت

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- دو کمپانی عظیم ال جی (LG) و زدتی ای (ZTE) اعلام کردند که به دلیل نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل 2020، شرکت نخواهند کرد.

خبرنگاران بحران کرونا دامن کنگره جهانی موبایل را هم گرفت

به گزارش پایگاه اینترنتی اسلش گیر، شرکت ال جی با انتشار بیانیه ای گفت با توجه به آن که ویروس کرونا به خارج از کشور چین سرایت نموده است، اعزام کارکنان این شرکت به همایش کنگره دنیای موبایل آن ها را در معرض خطر ابتلا به این ویروس قرار می دهد.

کنگره بین المللی موبایل هرساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می گردد. این همایش بزرگترین شوی تجاری موبایل در دنیا است که معمولا بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در آن حاضر می شوند. اما گویا سال جاری با توجه به تصمیمی که ال جی و زدتی ای گرفته اند این همایش رونق سال های قبل را نخواهد داشت.

ویروس کرونا که از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه سال جاری) در شهر ووهان چین آغاز شد، یک بیماری تنفسی مرگبار است که تا به امروز 24,558 نفر را مبتلا نموده و 493 قربانی گرفته است.

این ویروس تا به امروز علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت نموده است.

دوره کمون یا نهفتگی نسبتاً طولانی این بیماری تنفسی مرگبار بین چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می گردد مبتلایان تا پیش از بروز علائمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

تا به امروز تعداد زیادی از شرکت های هواپیمایی از جمله هواپیمایی قطر، ایرکانادا، ایرفرانس، ایرسئول، امریکن ایرلاینز، بریتیش ایرویز، لوفت هانزا، ترکیش ایرلاین و ایرلاین اتحاد، سفرهای خود به مقصد چین را به حال تعویق در آورده اند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5725

به "خبرنگاران بحران کرونا دامن کنگره جهانی موبایل را هم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بحران کرونا دامن کنگره جهانی موبایل را هم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید