خبرنگاران خیران مراوه تپه برای خانه دارشدن معلولان آستین بالا می زنند

به گزارش جعبه مهر، گنبدکاووس - خبرنگاران - فرماندار مراوه تپه در شرقی ترین قسمت استان گلستان از تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز در این شهرستان مرزی برای یاری به احداث خانه برای نیازمندان و خانواده های دارای فرزند معلول اطلاع داد.

خبرنگاران خیران مراوه تپه برای خانه دارشدن معلولان آستین بالا می زنند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

امانگلدی ضمیر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: به زودی انجمن خیرین مسکن ساز در مراوه تپه راه اندازی می گردد که هدف از تشکیل این انجمن، یاری به احداث مسکن برای نیازمندان و خانواده های دارای معلول است.

وی اعلام کرد: هم اکنون ساخت 11 واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 فرزند معلول در مراوه تپه درحال انجام است که پنج واحد آن تا هفته دولت سال جاری به بهره بردای می رسد.

ضمیر اضافه نمود: برای ساخت مسکن خانواده های دارای 2 معلول 240 میلیون ریال توسط بهزیستی، 360 میلیون ریال توسط بنیاد مستضعفان و 40 میلیون ریال از محل حساب 100 امام یاری بلاعوض و 400 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می گردد.

فرماندار مراوه تپه همچنین از بستری شدن 10 نفر از اهالی این شهرستان در بیمارستان های گنبدکاووس و کلاله به دلیل ابتلا به کرونا اطلاع داد و گفت: این افراد حدفاصل 9 تا 22 خرداد به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و حضور در مراسم های عروسی و عزاداری به این بیماری مبتلا شدند.

شهرستان مراوه تپه افزون بر 65 هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و 108 روستا سکونت دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز در کشور 187 هزار و 427 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 107 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 8 هزار و 837 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6152

به "خبرنگاران خیران مراوه تپه برای خانه دارشدن معلولان آستین بالا می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیران مراوه تپه برای خانه دارشدن معلولان آستین بالا می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید