خبرنگاران شارژ کارت بلیت مترو برای مهاجران تا 15 اسفند بدون محدودیت خواهدبود

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- مشاور شهردار تهران و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اظهار داشت: شارژ کارت بلیت مترو برای مهاجران تا 15 اسفندماه بدون محدودیت خواهد بود.

خبرنگاران شارژ کارت بلیت مترو برای مهاجران تا 15 اسفند بدون محدودیت خواهدبود

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین محمدی روز دوشنبه در توییتی درباره مشکل اخذ بلیت مترو مهاجران در پی شخصی سازی کارت بلیت ها نوشت: مهاجران می توانند تا پیش از 15 اسفند ماه که سیستم امکان ثبت کد اقامت ایجاد گردد، بدون محدودیت، از باجه کارت های خود را شارژ نمایند.

در این توییت آمده: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا برای رهگیری مسافران بیمار در مترو، منحصرا برای خرید کارت بلیت الکترونیکی کد ملی اخذ می گردد.

ارائه کارت ملی برای خرید و شارژ بلیت های مترو الزامی می گردد

همچنین مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از الزامی شدن ارائه کارت ملی برای خرید و اولین شارژ بلیت های اعتباری اطلاع داد.

فرنوش نوبخت در این باره گفت: طبق دستور ستاد مقابله با کرونا جهت خرید کارت بلیت و یا اولین شارژ ارائه کارت ملی الزامی خواهد شد.

به گفته وی، این کار در راستای شناسایی افراد بیمار در هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی در تمامی ایستگاه های مترو تهران اجرامی گردد و برای دستگاه های شارژ و فروش بلیت های تک سفره نیز در اسفند ماه اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و حدود 130 ایستگاه فعال است و در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر با این وسیله حمل و نقل عمومی در پایتخت جابجا می شوند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9213

به "خبرنگاران شارژ کارت بلیت مترو برای مهاجران تا 15 اسفند بدون محدودیت خواهدبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شارژ کارت بلیت مترو برای مهاجران تا 15 اسفند بدون محدودیت خواهدبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید