خبرنگاران مردم از حضور در آرامستان ها خودداری کنند

به گزارش جعبه مهر، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار سرپل ذهاب گفت: مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران و مصون ماندن در برابر ویروس کرونا از رفتن به آرامستان ها خودداری کنند.

خبرنگاران مردم از حضور در آرامستان ها خودداری کنند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نورالدین فرزادی پور روز سه شنبه در جلسه پدافند غیرعامل سرپل ذهاب افزود: با توجه به سرایت ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی نیاز است که مردم با رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از خطر ویروس کرونا در امان بمانند.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان، تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر شهرستان و برخی ادارات با سیستم سیار صوتی و رژه خودرویی در سطح شهر و روستاها مردم را از خطر موج چهارم ویروس کرونا آگاه کنند.

کننده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب با همکاری بخشداران بخش مرکزی و قلعه شاهین نسبت به اعلام تعطیلات و مناسبت های آخر سال از قبیل چهارشنبه سوری و جمعه آخر سال و تعطیلات سال آینده خطرات موج چهارم کرونا اطلاع رسانی کنند.

فرزادی پور افزود: تمام مدیران ادارات شهرستان و بانک ها در مبادی ورودی، حساسیت زایی موج چهارم کرونا با نصب بنر اطلاع رسانی کنند و از ارایه خدمات به مراجعین بدون پوشش ماسک خودداری کنند.

وی تاکید کرد: کارکنان جایگاه پخش فرآورده های نفتی ملزم به پوشیدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب موظف شدند که اصناف و بازاریان و فروشندگان واحدهای تجاری و میوه فروشان واقع در پل مرکزی شهرستان که باعث تجمع می شوند را ملزم به استفاده از ماسک کنند و نسبت به این موضوع نظارت داشته باشند.

فرزادی پور گفت: چاپخانه های شهرستان نیز موظفند از چاپ هرگونه اعلامیه ختم که منجر به تجمع شود خودداری کنند و در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استفاده از ماسک با اداره ارشاد اسلامی همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: تا به امروز موردی از ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در این شهرستان تا به امروز یک هزار و 885 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند که از این تعداد 72 تن جان خود را از دست داده اند و هم اکنون نیز چهار نفر در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9389

به "خبرنگاران مردم از حضور در آرامستان ها خودداری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم از حضور در آرامستان ها خودداری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید