خبرنگاران هشدار در زندان های آمریکا با افزایش شیوع ویروس کرونا

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- افزایش شیوع ویروس کرونا در آمریکا شرایط زندانیان این کشور در زندان ها را در خطر انداخته و مسئولین برای جلوگیری از شیوع این بیماری مرگبار پیشنهادات پزشکی به وکلا ارائه نموده اند.

خبرنگاران هشدار در زندان های آمریکا با افزایش شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، به دنبال افزایش ترس از شیوع ویروس کرونا مسئولین زندان های آمریکا از وکلای زندانیان خواسته اند که از حضور در زندان ها خودداری نمایند و در بعضی از مراکز فرایند غربالگری زندانیان شروع شده است.

براساس آخرین آمار تا کنون هیچ مورد از ویروس کرونا در زندانیان و زندان های آمریکا تایید نشده است اما از آنجا که سران زندانیان در آمریکا بیشتر از هر کشور دیگری در دنیا است، زندان ها به یکی از حساس ترین محل های شیوع ویروس کرونا در آمریکا تبدیل شده است.

بوریس پاریش سرکلانتر ایالت لوئیزیانا گفت: همان طور که شما می دانید زندان ها محل های اصلی برای گسترش شیوع چنین ویروس ها هستند، من واقع گرا هستم و احتمال ورود شیوع این ویروس ها به زندان ها زیاد است.

به گزارش آسوشیتدپرس، مقامات بهداشت آمریکا بیش از یک دهه است که در خصوص خطرات شیوع ویروس ها در زندان ها که محیط ایده آل برای گسترش شیوع ویروس هستند، هشدار داده اند.

در آمریکا دستکم 57 مورد جدید ابتلا مورد تائید قرار گرفته و این بیماری برای اولین بار در کلرادو، مریلند، تنسی، تگزاس و سانفرانسیسکو شایع شده است. در مجموع 230 نفر در آمریکا مبتلا شده و 12 نفر جان باخته اند.

سنای آمریکا روز پنجشنبه لایحه تخصیص بودجه ای به مبلغ 8 میلیارد و 300 میلیون دلار برای مقابله با کرونا را تصویب کرد که آمریکا با تصویب این لایحه به کشورهایی چون چین و کره جنوبی در زمینه افزایش اعتبارات اقتصادی برای مبارزه با این بیماری پیوست.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5080

به "خبرنگاران هشدار در زندان های آمریکا با افزایش شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار در زندان های آمریکا با افزایش شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید