خبرنگاران 80 هزار تن خوراک دام احتکار شده در همدان کشف شد

به گزارش جعبه مهر، همدان- خبرنگاران- معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از کشف و ضبط 80 هزار تن خوراک دام و طیور خبر داد و گفت: تعدادی افراد سودجو این نهاده ها را در انبارهای خود احتکار کرده بودند.

خبرنگاران 80 هزار تن خوراک دام احتکار شده در همدان کشف شد

داریوش صفاری روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران گفت: ارزش خوراک دام و کودشیمیایی کشف شده 40 میلیارد تومان برآورد شده است.

او افزود: این اقلام از 6 مرکز فروش نهاده دامی در شهرستان همدان و اسدآباد کشف شد که تمام آنها توقیف و متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: این افراد سودجو نهاده های دامی یارانه ای را از بازار آزاد تهیه کرده و بدون ثبت در سامانه جامع انبارها نگهداری و به صورت غیرقانونی و با چند برابر قیمت به مرغداران و دامداران استان عرضه می کردند.

به گفته صفاری این عملیات کشف و توقیف با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس امنیت در شب گذشته انجام شد.

او با اشاره به نارضایتی تولیدکنندگان دام و طیور از کمبود نهاده ها گفت: دستگاه های نظارتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت با متخلفان عرضه نهاده های دامی در بازار هیچ مماشات نمی کنند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: برخی تجار و بازرگانان در سطوح مختلف از خط قرمز عبور کرده و نهاده ها را خارج از سامانه بازارگاه توزیع کرده اند که با آنان برخورد می شود.

صفاری با تاکید بر مشارکت مردم برای معرفی موارد مشکوک احتکار و قاچاق کالا از طریق سامانه 124 یادآوری کرد: بازرسان ما لحظه ای درنگ نکرده و بی تردید با اشخاصی که در این شرایط اقتصادی دست به احتکار می زنند با قاطعیت برخورد می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8208

به "خبرنگاران 80 هزار تن خوراک دام احتکار شده در همدان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 80 هزار تن خوراک دام احتکار شده در همدان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید