خبر مهم درباره فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش جعبه مهر، نحوه و زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال 2021 یکی از اصلی ترین مباحث کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته های گذشته بوده است.

خبر مهم درباره فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

طبق آخرین تصمیمات AFC، قرار است فصل بعدی این مسابقات هم همانند سال 2020 به صورت متمرکز در یک کشور برگزار گردد. در این دوره از بازی ها که 40 تیم حضور دارند (افزایش 8 تیم نسبت به سال گذشته)، تیم های شرق و غرب آسیا به صورت مجزا با هم بازی می نمایند و برترین های هر منطقه به فینال می رسند.

سلطان آل علی خبرنگار اماراتی در این ارتباط اطلاع داد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از 14 تا 30 آوریل (25 فروردین تا 10 اردیبهشت 1400) برگزار می گردد. بازی های منطقه شرق هم از 21 آوریل تا 7 می (1 تا 17 اردیبهشت 1400) برگزار خواهد شد.

هر تیم در مرحله گروهی 6 مسابقه انجام خواهد داد اما هنوز میزبان بازی های متمرکز معین نشده است.

در سال 2020 و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار گردید و تیم های اولسان کره جنوبی و پرسپولیس ایران قهرمان و نایب قهرمان شدند.

پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد چهار نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال و فولاد باید ابتدا در مراحل پلی آف بازی نمایند و در صورت پیروزی برابر حریفان خود، به مرحله گروهی راه خواهند یافت.

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8918

به "خبر مهم درباره فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم درباره فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید