خدای کشتار بهمن ماه راهی کانادا می گردد، اجرا در سه شهر

به گزارش جعبه مهر، علی سرابی درباره اجراهای بین المللی نمایش خدای کشتار که پیش از این در خردادماه و تیرماه امسال در تئاتر مستقل در قالب اجرای عمومی به صحنه رفته بود به خبرنگاران گفت: قرار بود در تابستان امسال نمایش خدای کشتار را در کشور کانادا روی صحنه ببریم که متأسفانه به دلیل تأخیری که در صدور ویزا برای یکی از بازیگران نمایش به وجود آمد، این امر میسر نشد.

خدای کشتار بهمن ماه راهی کانادا می گردد، اجرا در سه شهر

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی ادامه داد: قرار است در ماه فوریه یعنی بهمن ماه سال جاری نمایش خدای کشتار را در 3 شهر ونکوور، مونترآل و تورنتو روی صحنه ببریم.

کارگردان نمایش خدای کشتار با اشاره به اینکه این نمایش در هر شهر 2 اجرا خواهد داشت درباره احتمال تغییر گروه بازیگری اثر برای اجرا در کانادا یادآور شد: هنوز تغییری در گروه بازیگری نمایش مدنظر نیست چون تغییر بازیگران بستگی به این دارد که کدامیک درگیر پروژه های دیگر باشند و نتوانند برای اجرا در کانادا گروه را همکاری نمایند.

نمایش خدای کشتار نوشته یاسمینا رضا پیش از این با بازی نوید محمدزاده، علی سرابی، مارال بنی آدم و ستاره پسیانی در تئاتر مستقل به صحنه رفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4638

به "خدای کشتار بهمن ماه راهی کانادا می گردد، اجرا در سه شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدای کشتار بهمن ماه راهی کانادا می گردد، اجرا در سه شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید