خدمات آموزشی برای دانشجویان خارجی دانشگاه ایلام به وسیله سامانه های الکترونیک قابل دسترسی است

به گزارش جعبه مهر، خدمات آموزشی و دانشجویی برای دانشجویان خارجی دانشگاه ایلام با توجه به شیوع کرونا به وسیله سامانه های الکترونیک قابل دسترسی است.

خدمات آموزشی برای دانشجویان خارجی دانشگاه ایلام به وسیله سامانه های الکترونیک قابل دسترسی است

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای در مورد نحوه ارائه خدمات در این مجموعه در ایام تعطیلات مراکز آموزشی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، بیان کرد: فعالیت های حضوری دانشگاه از اول آذرماه تعطیل شده و تا زمان اعلام شرایط جدید در زمینه فعالیت مراکز آموزشی، افراد از مراجعه حضوری به این مجموعه پرهیز نمایند.

بر این اساس، خدمات آموزشی و اداری از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه به صورت برخط و به وسیله سامانه های آموزش الکترونیک و اتوماسیون همچون گذشته صورت می گیرد.

واحد های آموزشی موظفند تدابیر و مجوز های لازم را برای ادامه مطلوب پروژه های در حال انجام و غیرقابل توقف دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رعایت کامل موازین بهداشتی با تأیید و هماهنگی معاونت های آموزشی و دانشجویی اخذ نمایند.

لازم است عموم دانشجویان و به ویژه دانشجویان نو ورود ضمن خودداری از هرگونه مراجعه حضوری به دانشگاه، تمامی مدارک خود را تنها به وسیله پست به دانشگاه ارسال و درخواست خود را به وسیله سامانه ها پیگیری نمایند.

لازم است هر یک از معاونت ها و مدیریت های دانشگاه یک نفر را به عنوان متصدی میز خدمت الکترونیکی با تعیین کردن نحوه و زمان دسترسی معرفی نمایند. خدمات آموزشی و دانشجویی برای دانشجویان خارجی به وسیله سامانه های الکترونیک قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8385

به "خدمات آموزشی برای دانشجویان خارجی دانشگاه ایلام به وسیله سامانه های الکترونیک قابل دسترسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات آموزشی برای دانشجویان خارجی دانشگاه ایلام به وسیله سامانه های الکترونیک قابل دسترسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید