خسروی وفا: هدف گذاری ما کسب رتبه سوم در پارا آسیایی 2018 است

به گزارش جعبه مهر، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: هدف ما کسب عنوان سومی در بازی های پارا آسیایی اندونزی است.

خسروی وفا: هدف گذاری ما کسب رتبه سوم در پارا آسیایی 2018 است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمود خسروی وفا در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور گفت: با حمایت هایی که در قانون وجود دارد و عبارات خوبی که اختصاص یافته، بنای اصلی کار ما جذب و توسعه است و نتیجه این کار در بازی های پارالمپیک ریو دیده شد. حالا هدف گذاری ما کسب عنوان سومی در بازی های پاراآسیایی 2018 در اندونزی است.

وی ادامه داد: فیلیپ کریون می گفت که ورزش معلولان ایران باید در پار المپیک 2020 توکیو بین سه تیم اول باشد. ما کوشش برای رسیدن به این صندلی را شروع نموده ایم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره برابر شدن جوایز ورزشکاران معلول گفت: پس از پارالمپیک 2012 لندن جوایز برابر شد. خوشبختانه امکانات اختصاصی خوبی ساخته شده و فکر می کنم مشکل سخت افزاری وجود ندارد. خوشبختانه وضعیت اقتصادی پارالمپیک نیز از المپیک بهتر است.

خسروی وفا درباره انتزاع کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: طرح انتزاع به دستور وزیر ورزش شروع و با تشکیل کارگروهی با حضور داورزنی و هاشمی و مسئولانی از کمیته پارالمپیک ادامه پیدا نموده است.یک پیشنهاد تهیه می گردد و آن را به سلطانی فر می دهیم و امیدوارم به یک نقطه خوب برسیم. خوشبختانه تفاهم خوبی در این باره وجود ندارد وجود دارد و این یک کار ماندگار برای ورزش پارالمپیک ایران بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3624

به "خسروی وفا: هدف گذاری ما کسب رتبه سوم در پارا آسیایی 2018 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: هدف گذاری ما کسب رتبه سوم در پارا آسیایی 2018 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید