خلیل زاده: برای بیماری می خواستم جدا شوم

به گزارش جعبه مهر، اسماعیل خلیل زاده پس از سرانجام جلسه امروز (شنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال، گفت: در ابتدا باید از مسئولان کشور، انتظامی و ... که به دلیل درگذشت همسرم پیام تسلیت فرستادند و همچنین پیگیر بیماری ام بودند، تشکر کنم. اولین جلسه هیئت مدیره استقلال در سال 99 تشکیل شد که به خاطر اتفاقات زیادی بود که افتاده بود. بحث هایی بود که من از آن مطلع نبودم.

خلیل زاده: برای بیماری می خواستم جدا شوم

وی در واکنش به بحث اختلاف بین اعضای هیئت مدیره استقلال شرح داد: اختلاف شخصی نیست. در باشگاه استقلال اختلاف سلیقه وجود داشته و خواهد داشت. اگر اختلاف سلیقه نباشد، هیئت مدیره توانمندی نخواهد بود اما اگر بحث در چارچوب اخلاق نباشد و دیگران به دروغ آن را مطرح کنند، خوب نیست. امروز اما جلسه بدی نبود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص پرداخت 10 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: بله، طبق گفته خودش (سعادتمند) چیزی در حدود 10 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی نیز طبق گزارشی که داد، قرار است پرداخت شود.

خلیل زاده در خصوص فیش های جعلی واریزی برای هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی استقلال گفت: متاسفانه این اتفاق افتاده است.

وی درباره اینکه چرا احمد سعادتمند از هوادار خارج نشین تشکر کرد، شرح داد: اشتباهی اجرا شده است. این مطلب را همین الان مدیرعامل باشگاه با من در میان گذاشت و گفت که فیش ها را به دو کارشناس نشان داده و آنها تایید کرده بودند و بلافاصله پس از این اتفاق از فرد مذکور تشکر کردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه امیر سلطانی معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال روز جمعه گفته که فیش ها جعلی است اما مدیرعامل باشگاه دو روز بعد یعنی یکشنبه در سایت باشگاه از هوادار مدنظر تشکر کرد، گفت: من هم این مسئله را شنیدم و سلطانی موضوع را گفت. سعادتمند فیش ها را در اختیار سلطانی قرار می دهد تا آنها را بررسی کند و پس از بررسی می گوید که فیش ها جعلی است. سعادتمند اما گفته که دو کارشناس بانکی که شاید از صرافان بوده اند ، فیش ها را تایید کرده اند و بر اساس تایید آنها تشکر کرده است.

خلیل زاده در خصوص شرایط ادامه همکاری کامران منزوی در هیئت مدیره استقلال گفت: منزوی در این مدت زحمات زیادی کشید و همیشه همراه سعادتمند بوده است و به کارش ادامه می دهد.

وی در خصوص ناراحتی اش از وزیر ورزش و جوانان و همچنین اختلافش با عبدالرضا موسوی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: نه با وزیر مسئله ای داشتم، نه با موسوی. زمانی که بیمار شدم، احساس کردم باشگاه به آدم اقتصادی قوی نیاز دارد. با توجه به اختلاف سلیقه ای که بین من و موسوی به وجود آمده بود، نامه ای به ایشان نوشتم که برشود. اگر خودم بحث رفتن را مطرح کردم به دلیل بیماری ام بود و توان حضور در جلسات باشگاه را نداشتم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به جریمه روزانه 50 میلیون تومانی استقلال به دلیل عدم پرداخت وامی که موسوی برای استقلال تهیه کرد، گفت: سعادتمند نامه ای به خبرگزاری ای که قرارداد را منتشر کرده، فرستاده و پرسیده که این نامه ها محرمانه بوده و چه کسی آن را به شما داده است. با این حال، ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. به همه قسمت های نامه ها و قراردادها توجهی نشده و تنها یک قسمت دیده شده است.

خلیل زاده ادامه داد: شرکت آریا برتر یک سال پول داده و سپس قرارداد بسته است. قرار بود در چند مرحله پول شان را بدهیم و زمانی که نتوانستیم این کار را انجام دهیم، متممی به قرارداد اضافه نمودیم که اگر در فلان تاریخ پول ندهیم، فلان قدر باید [خسارت] بدهیم. شرکت مدنظر یک سال پول نگرفته و تنها پس از این مدت به یک بخش نامه هایش اشاره شده است. رسانه دیگری امروز مطالبی در این زمینه منتشر کرده که اقدام قانونی علیه آنها انجام داده ایم.

وی اضافه نمود: من هیچ نسبتی با آن شرکت ندارم. بنده در اتاق تعاون هستم و مسئولیت دارم. روز اولی که قرارداد را امضا کردم، از دستگاه های نظارتی گرفته تا وزارت می دانستند چنین قراردادی بسته می شود. متاسفانه در حق موسوی نیز ظلم شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6019

به "خلیل زاده: برای بیماری می خواستم جدا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: برای بیماری می خواستم جدا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید