خواستند اصفهان تبریز گردد، نشد

به گزارش جعبه مهر، چاپ شدن بلیتی که نام استادیوم نقش دنیا به عنوان میزبان بازی ذوب آهن - پرسپولیس معرفی شده اما نشان می داد که برگزاری این مسابقه در نقش دنیا قطعی شده بود.

خواستند اصفهان تبریز گردد، نشد

ماجرای بلیت های پراشتباه بازی ذوب آهن - پرسپولیس

نه پرسپولیس راضی بود و نه ذوب آهن. در واقع به تعبیر اعضای هر دو تیم برگزاری بازی حساس بین این دو تیم در نقش دنیا به ضرر هر دو بود. بازیکنان ذوب آهن هم مثل پرسپولیسی ها به بازی در نقش دنیا عادت ندارند و اگر این مسابقه در نقش دنیا برگزار گردد، نمی توانند از امتیاز میزبانی شان استفاده نمایند.

با اینکه شورای تأمین اعلام نموده بود برای حفظ امنیت محتمل است بازی به جای فولادشهر در نقش دنیا برگزار گردد اما با این حال دو تیم مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کردند.

بلیت فروشی مسابقه در چند ساعت پیش از برگزاری بازی ذوب آهن - پرسپولیس و چاپ شدن بلیتی که نام استادیوم نقش دنیا به عنوان میزبان رقابت ها معرفی شده اما نشان می داد که برگزاری این مسابقه در نقش دنیا قطعی شده بود و اعتراض های گسترده ای که نسبت به این موضوع شکل گرفت، نظر شورای تأمین را در این رابطه تغییر داده است.

-

نکته اینجاست که این بلیت ها از سوی باشگاه ذوب آهن منتشر شده و احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره چاپ این بلیت ها می گوید: قرار بود این بازی با نظر شورای تأمین و به خاطر مسائل ایمنی در استادیوم نقش دنیا برگزار گردد. ما مطیع نظر شورای تأمین هستیم و امنیت این بازی هم بسیار مهم است که خدایی ننموده اتفاقی نیفتد. این موضوع را به ما اطلاع دادند و گفتند که کتباً هم اعلام می نمایند. چون ما فرصت نداشتیم و باید بلیت ها را چاپ می کردیم و 90 درصد احتمال می دادیم که بازی در نقش دنیا برگزار گردد، روابط عمومی ما این بلیت ها را چاپ کرد.

او همچنین تأکید می نماید: بعد از این شورای تأمین نتیجه گیری کرد و گفت که در صورتی که موارد اشکال در ایمنی استادیوم بر طرف گردد بازی در استادیوم فولاد شهر مانعی ندارد. برای صرفه جویی در هزینه ها ما تصمیم گرفتیم از همان بلیت های چاپ شده استفاده کنیم.

این موضوع از دید سازمان لیگ هم اشتباهات معمولی است که ممکن است پیش بیاید. سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم چنین سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم درباره اشتباه در چاپ بلیت های دیدار ذوب آهن - پرسپولیس می گوید: چون قرار بود بازی در نقش دنیا برگزار گردد، باشگاه ذوب آهن بلیت های معمولی را برای آن استادیوم چاپ کردند. به جای هجدهمین دوره هم نوزدهمین دوره چاپ شده است.

البته که مسوولان فوتبالی شهر ترجیح می دادند بازی در همان نقش دنیا برگزار گردد تا با تصور اینکه بستر لازم برای اتحاد اصفهانی ها مقابل پرسپولیس فراهم گردد اما واقعیت این است که چنین راهکارهایی جز در تبریز تا کنون در شهر دیگری نتیجه نداده است. حتی خود ذوب آهنی ها هم راضی نبودند به بهای جذب حمایت طرفداران سپاهان، در استادیوم خانگی سپاهان بازی شان مقابل پرسپولیس را برگزار نمایند.

این تفاوت های میان اصفهانی ها و تبریزی ها و مخالفت با برگزاری بازی در نقش دنیا در نهایت همه حواشی ایجاد شده در این رابطه را به اینجا رساند که طرفداران دو تیم با دردست داشتن بلیتی که نام استادیوم نقش دنیا رویش نقش بسته، در استادیوم فولادشهر حاضر شوند و بازی حساس دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس را تماشا نمایند.

2 - 500

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1538

به "خواستند اصفهان تبریز گردد، نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواستند اصفهان تبریز گردد، نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید