شهر مجازی: #آدم-باشیم

به گزارش جعبه مهر، اینجا هر روز می توانید توییت ها و پست های ورزشی کاربران شبکه های اجتماعی را بخوانید.

شهر مجازی: #آدم-باشیم

Amir Kary:

-

حال طرفدار استقلال که به کما رفته بود اکنون بهتر است اما... تویی که سنگ پرتاب می کنی یه نگاه به این چشمای معصوم بنداز، این بچه چه گناهی نموده؟ #آدم-باشیم

عادل-هارپاک:

تا کی قراره شاهد این اتفاق ها باشیم و هیچکس صداش درنیاد؟ توی این فوتبال لعنتی که این همه پول خرج می شه، یعنی برای نصب دوربین مداربسته توی استادیوم ها پول کافی نیست؟ دوربین باید باشه مثل همه جای جهان تا اونی که از سنگ پرت کردن دست نمی کشه شناسایی و مجازات بشه. کی الان جواب این بچه 13 ساله رو می ده که فقط می خواست یه فوتبال ببینه ولی الان تو کما داره با مرگ می جنگه؟

HAIKAN:

به احتمال فراوان دربی تبریز به میزبانی ماشین سازی در استادیوم تراکتور انجام می گردد. زمانی که یک شخص ریاست دو باشگاه را دارد از این بهتر نمی گردد.

ژنرال:

رئال مادرید هفته ای دو بار به بارسا می بازه بعد جواد خیابانی می گه رئالی ها دلشون به این جوونایی که به تیم بزرگسالان رسیدن خوشه. جواد جون رئال مگه فجر سپاسیه که اینجوری دلش خوش بشه.

هافبک وسط:

من هنوز منتظرم کی روش بیانیه بده بگه آقای برانکو چرا هم شما متولد اسفندی هم من؟ این ماه برای تولد جفتمون کوچیکه یا جای منه یا جای تو.

m.javadifar:

علیرضا حقیقی چه فعالیت فوتبالی داره که از انجامش محروم شده. یاد قضیه قلیون کشیدن محسن مسلمان افتادم که می خواستن وریا رو محروم کنن.

استنیس:

گاهی اوقات فکر می کنم قبل بازی ایران-ژاپن به اندازه کافی به آهنگ هم تیمی سینا ساعی گوش نکردم و همین باعث شد بازیکنا توپ رو ول کنن:(

فیک☆اسـتار:

{منشا محروم شد} مثل خانزاده 9ماه؟ نه. مثل پیغام 6ماه؟ نه. گفتند: {فعلا} یعنی مثل اللهیار و آقایی تا آب ها از آسیاب بیفتد. حدس من یک یا دو بازی است.

Mehdi Ranjbar:

تورک گفته منشا می تونه تو آسیا بازی کنه. غلط حرف نزن آقای تورک. یه جوری حرف نزن که انگار می تونی و محروم نکردی. بگو نمی تونم منشا رو تو آسیا محروم کنم.

Dᴡᴀᴢᴢᴀ®:

قانون انضباطی فوتبال ایران: بیرون استادیوم دعوا کنی محروم می شی، تو راهروهای استادیوم دعوا کنی توبیخ کتبی.

آیزنهاور:

نمک نشناس نباشیم؛ همین که رحمتی 4 جلسه بخاطر شادی همراه منشا محروم نشده جای شکرش باقیه...

2

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1218

به "شهر مجازی: #آدم-باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر مجازی: #آدم-باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید