در تایلند به کدام سواحل برویم؟

به گزارش جعبه مهر، سواحل تایلند

دوست دارید تعطیلات خود را در سواحل شنی تایلند بگذرانید؟ دلتان می خواهد از ورزش های آبی هیجان انگیز در سواحل تایلند و شنا در آب های زلال و شفاف لذت ببرید؟ تایلند مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات و ریلکس شدن در فضای آرامش بخش آن است. اما در این کشور که پر از جزایر مختلف است به کجا برویم؟ تعدادی از بهترین سواحل تایلند را به شما پیشنهاد می دهیم تا در سفر به آن ها لحظاتی خاص را تجربه کنید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

در تایلند به کدام سواحل برویم؟

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ساحل نای هارن (Nai Harn)

ساحل ساکت، کوچک و نه چندان شلوغ نای هارن در بین بهترین سواحل تایلند واقع شده است. دور این ساحل را تپه های سرسبز احاطه نموده اند که زیبایی خاصی به ساحل داده اند. این ساحل مکانی دنج برای لذت بردن از شنایی آرامش بخش در محیطی آرام است. در تمام مدت سال می توانید به این ساحل بیایید. ساحل رستوران های زیادی دارد که در آن ها غذاهای اصیل تایلندی سرو می گردد.

ساحل کاتا نوی (Kata Noi)

ساحل کاتا نوی به داشتن چشم اندازهای جادویی معروف است و بهترین محل است که در آن کفش های خود را در بیاورید و بر روی شن های نرم ساعت ها قدم بزنید و محو تماشای غروب خورشید شوید. این ساحل یکی از زیباترین سواحل تایلند است و بهترین زمان آمدن به آن از نوامبر تا آوریل است و مکانی محبوب برای موج سواری و غواصی است. در مغازه هایی که در ساحل هستند بوردهای موج سوری کرایه داده می گردد و اگر لازم باشد می توانید قبل از موج سواری تمریناتی را انجام دهید.

ساحل ریلی (Railay)

این ساحل با زیبایی خیره نماینده خود از سواحلی است که باید حتما در طول تعطیلات خود به آنجا بروید. در این ساحل می توانید مدتی را از شلوغی شهر فرار کنید و به ساحل دور افتاده و آرامی بیایید که در اطراف آن صخره های سنگ آهکی و جنگل های انبوه وجود دارد. ساحل رایلی با تفریحات هیجان انگیز خود هم برای ماجراجویان و هم برای کسانی که در جست و جوی آرامش هستند مناسب است. آمدن به این ساحل در تمام مدت سال مناسب است و در آنجا می توانید صخره نوری، غواصی و فیل سواری را امتحان کنید.

ساحل سان رایز (Sun Rise)

ساحل سان رایز از سواحل محبوب تایلند است که به داشتن چشم اندازهای تماشایی معروف است. در کنار این ساحل هتل ها و اقامتگاه های لوکس زیادی هست. بهترین زمان برای آمدن به این ساحل از نوامبر تا آوریل است. سان رایز در کو لیپه بهترین ساحل تایلند است که بیشتر مردم آن را به غواصی می شناسند چون موجودات دریایی و آبزی زیادی دارد که در همه جاههای دریا شنا می نمایند.

ساحل کرون (Karon)

ساحل کرون طولانی ترین ساحل در جزیره پوکت است و آنقدر بزرگ است که هیچ وقت احساس نمی کنید که شلوغ است. در خط ساحلی زیبای این ساحل قدم بزنید و از چشم انداز پانورامایی دریا لذت ببرید. بهترین زمان آمدن به این ساحل از نوامبر تا مه است و نقاط بسیار خوبی برای غواصی دارد. این ساحل به پاراسیلینگ هم معروف است.

ساحل لانگ (Long)

ساحل لانگ چشم اندازهای خیره نماینده ای از جزیره فی فی دارد. این ساحل نرم ترین شن های سفید را در جزیره دارد. در این ساحل دیدن عقاب های دریایی و میمون ها در محل زندگی طبیعی خودشان تجربه ای منحصربفرد است. بهترین زمان برای آمدن به این ساحل نوامبر تا مه است. دهکده تونسای از جاذبه های گردشگری مهم این محل است که غذاهای اصیل تایلندی در آنجا درست می گردد.

منبع: traveltriangle.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2910

به "در تایلند به کدام سواحل برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تایلند به کدام سواحل برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید