دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید استخراج گردد

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید از تحریف و فراموشی به دور مانده و ارزش های آن حفظ گردد.

دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید استخراج گردد

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در جمع اصحاب رسانه گفت: دفاع مقدس گنجینه ای عظیم است که باید استخراج گردد و آثار و ارزش های آن از گزند تحریف و فراموشی به دور بماند.

او با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال پنج وجه تمایز با سال های گذشته دارد اضافه نمود:قرار داشتن در دهه اول گام دوم انقلاب، مشخص شعار حماسه ما پیروزیم در این هفته، تقارن با ماه محرم، توجه به شعار رونق فراوری در برنامه های هفته دفاع مقدس و وجود فشار حداکثری از سوی دشمن در این برهه زمانی از نکات تمایر بخش هفته دفاع مقدس امسال است.

سرهنگ وحیدی با اعلام اینکه 7کمیته مسئولیت اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در استان را برعهده دارند اضافه نمود: این کمیته ها برگزاری ببش از 1200برنامه را عهده دار شده اند.

مدیرکل حفظ آقار ونشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزاری رژه نیرو های مسلح، دیدار با خاخانواده شهدا، افتتاح نمایشگاه فرهنگی وهنری در ارومیه وشهرستانها، تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری برنامه های تبیینی در حوزه پدافند غیرعامل، تجلیل از فرماندهان وپیشکسوتان دفاع مقدس، بهره برداری از 60واحد مسکونی در شهرستان های ارومیه، میاندوآب، شاهین دژ وتکاب با اعتبار بالغ بر 24 میلیارد ریال را از عناوین این برنامه ها ذکر کرد.

او گفت:این کمیته ها 79 برنامه شاخص را نیز اجرا می نمایند که نواخته شدن زنگ دفاع مقدس همزمان با یک مهر در مدارس استان، برگزاری یادواره های شهدا در 17شهرستان استان، برگزاری همایش ویژه مشخص نقش زنان در دفاع مقدس، , تجلیل از زنان رزمنده و پشت جبهه در دفاع مقدس از جمله برنامه هاست.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3089

به "دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید استخراج گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید استخراج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید