دلیل بازرسی های طولانی مسافران ایرانی در بدو ورود به روسیه ، سفیر ایران با مقام امنیتی روسیه دیدار کرد

به گزارش جعبه مهر، سفیر ایران در فدراسیون روسیه با هدف حل و فصل مسائل مسافران ایرانی در بدو ورود به روسیه با مدیرکل کنترل مرزی سرویس فدرال امنیت روسیه (اف.اس.ب) دیدار کرد.

دلیل بازرسی های طولانی مسافران ایرانی در بدو ورود به روسیه ، سفیر ایران با مقام امنیتی روسیه دیدار کرد

خبرنگاران: مهدی سنایی در دیدار با یوری اشموتکین مدیرکل کنترل مرزی سرویس فدرال امنیت روسیه (اف.اس.ب) درباره مهم ترین مسائل موجود در روابط دوجانبه از جمله فرودگاهی و مرزی گفتگو کرد.

سنایی در این ملاقات بعضی از مسائل مسافران و گردشگران ایرانی در فرودگاه ونوکوای مسکو را به اطلاع مقام امنیتی روس رساند و طرفین توافق کردند دو کشور در راستای حل و فصل آن با یکدیگر همکاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، هفته پیش گزارشی به نقل از شاهدان عینی منتشر شد که حاکی از برخورد ناشایست پلیس مسکو با مسافران ایرانی بود. در این گزارش آمده بود مسافرانی که پنج مرداد با پرواز ماهان وارد فرودگاه ونوکووای مسکو شده اند با تحمل پنج ساعت شرایط شبه بازداشت، توقیف گذرنامه ها، بازپرسی های غیرمتعارف و رفتار توهین آمیز ماموران فرودگاه روبرو شده اند.

پس از این موضوع، ماموران فرودگاه سنت پترزبورگ نیز همانند پلیس فرودگاه مسکو با ایرانی ها بدرفتاری کردند.

مرزبانی روسیه علت اصلی تاخیرهای طولانی را کوشش تعداد معدودی از ایرانی ها برای عبور غیرقانونی به اروپا از خاک روسیه اعلام نموده اند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: چمدان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2562

به "دلیل بازرسی های طولانی مسافران ایرانی در بدو ورود به روسیه ، سفیر ایران با مقام امنیتی روسیه دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل بازرسی های طولانی مسافران ایرانی در بدو ورود به روسیه ، سفیر ایران با مقام امنیتی روسیه دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید