دیدارهای محبت آمیز باشگاهی، منچستریونایتد، اینتر را شکست داد، منچسترسیتی به ولورهمپتون باخت

به گزارش جعبه مهر، در ادامه دیدارهای محبت آمیز تیم های باشگاهی در اردوی پیش فصل، منچستریونایتد مقابل اینتر به رجحان رسید اما شاگردان پپ گواردیولا در فینال تور آسیایی لیگ برتر انگلیس مغلوب گرگ ها شدند.

دیدارهای محبت آمیز باشگاهی، منچستریونایتد، اینتر را شکست داد، منچسترسیتی به ولورهمپتون باخت

به گزارش خبرنگاران، امروز (شنبه) چند بازی محبت آمیز مهم میان تیم های باشگاه در قاره آسیا برگزار گردید که در مهمترین آنها در سنگاپور، تیم های منچستریونایتد و اینتر به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شیاطین سرخ به سرانجام رسید.

در این بازی که در چارچوپ رقابت های جام قهرمانان بین المللی و در استادیوم ملی سنگاپور برگزار گردید، شیاطین سرخ در یک مصاف کاملاً یک طرفه و برتر نسبت به حریف ایتالیایی خود، به لطف تک گل گرین وود در دقیقه 76 بازی را بردند و به این ترتیب اولین بازی شان در جام قهرمانان بین المللی را بردند.

در دیگر بازی مهم امروز که در شهر شانگهای چین و در چارچوب تور آسیایی لیگ برتر انگلیس برگزار گردید، تیم های منچسترسیتی و ولورهمپتون فینال این رقابت ها را برگزار کردند که این بازی در سرانجام 90 دقیقه بدون گل به سرانجام رسید و در ضربات پنالتی این ولورهمپتون بود که با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و قهرمان شد تا برای اولین بار از سال 1980 یک جام ببرد.

پیش از این بازی هم در شهر نانجینگ چین، تیم های نیوکاسل و وستهام بازی رده بندی را برگزار کردند که این بازی را نیوکاسل با نتیجه یک بر صفر برد و سوم شد.

در ادامه بازی های محبت آمیز باشگاهی پیش فصل و جام قهرمانان بین المللی، بامداد فردا سه دیدار برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

بنفیکا - گوادالاخارای مکزیک (30 دقیقه بامداد)

آرسنال - فیورنتینا (2:30 بامداد)

بایرن مونیخ - رئال مادرید (4:30 بامداد)

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2275

به "دیدارهای محبت آمیز باشگاهی، منچستریونایتد، اینتر را شکست داد، منچسترسیتی به ولورهمپتون باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای محبت آمیز باشگاهی، منچستریونایتد، اینتر را شکست داد، منچسترسیتی به ولورهمپتون باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید