رئال مادرید دوباره سراغ دخه آ می رود

به گزارش جعبه مهر، باشگاه رئال مادرید بار دیگر قصد دارد شانس خود را برای به خدمت دریافت دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد امتحان کند.

رئال مادرید دوباره سراغ دخه آ می رود

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه رئال مادرید که از مدت ها پیش نسبت به جذب داوید دخه آ علاقه نشان داده، همچنان شرایط این دروازه بان اسپانیایی را زیرنظر دارد و آماده است تا بار دیگر شانس خود را برای به خدمت دریافت او از منچستریونایتد امتحان کند. بر اساس این گزارش مدیران باشگاه رئال مادرید در نظر دارند بابت به خدمت دریافت این دروازه بان مادریدی که دوران نسبتاً سختی را در جمع شیاطین سرخ سپری می کند، پیشنهادی 70 میلیون پوندی بدهند.

داوید دخه آ 29 ساله که در سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در سال 2015 هم مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت و حتی تا آستانه پیوستن به این تیم اسپانیایی پیش رفت اما در نهایت در ماجرای معروف خرابی دستگاه فکس باشگاه رئال مادرید این انتقال عملی نشد. در ادامه پس از منتفی شدن پیوستن این دروازه بان اسپانیایی به جمع کهکشانی ها، او قراردادی چهار ساله با این باشگاه انگلیسی امضا کرد.

داوید که در ماه سپتامبر 2019 با منچستریونایتد قرارداد جدید دیگری را امضا کرد، تا خاتمه ماه ژوئن 2023 با این باشگاه انگلیسی تحت قرارداد است و بعید به نظر می رسد که مدیران این باشگاه بخواهند دخه آ را به این راحتی از دست بدهد، این در حالی است که منچستریونایتد در تلاش است تا به روزهای اوجش بازگردد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال اسپانیا تا به امروز با منچستریونایتد یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، سه قهرمانی در جام خیریه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5086

به "رئال مادرید دوباره سراغ دخه آ می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید دوباره سراغ دخه آ می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید