رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تقصیرها را گردن روابط عمومی انداخت!

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته گفتگویی در سایت فدراسیون دوچرخه سواری منتشر شد که در آن خسرو قمری رئیس فدراسیون عنوان نموده بود که کمیته ملی المپیک در آستانه اعزام رکاب زنان به مسابقات قهرمانی آسیا هیچ کمکی ننموده است و ادامه این روند باعث عدم اعزام تیم به ازبکستان خواهد شد. امروز صبح هم کمیته ملی المپیک با انتشار فهرستی از بودجه های پرداختی به این فدراسیون و ارائه بعضی توضیحات، تاکید نمود که بی برنامگی، سردرگمی و روزمرگی مشکل اصلی دوچرخه سواری است نه بودجه.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تقصیرها را گردن روابط عمومی انداخت!

و نکته جالب این است که قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری نیز در موضع گیری جدیدی در تبادل نظر با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان روابط عمومی خود را مقصر این اتفاقات دانسته است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در تبادل نظر با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شرایط اقتصادی که برای همه فدراسیون ها وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه ابتدای سال 98 به واسطه اینکه تخصیص های منابع اعتباری به دستگاه ها ابلاغ نشده است مسائلی برای اعزام داشتیم.

وی ادامه داد: اما خوشبختانه همه به ما در برطرف مسائل ارزی و بلیط یاری کردند و روز آدینه تیم برای مسابقات قهرمانی سه ازبکستان اعزام می گردد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در بخشی از صحبت های خود عنوان نموده است که مطالب منتشر شده در فضای مجازی در مورد این فدراسیون و کمیته ملی المپیک ناشی از کم تجربگی مجموعه روابط عمومی فدراسیون است

وی سال 97 را با وجود کمبودها بهترین سال از لحاظ نظم و انضباط منابع اقتصادی برای فدراسیون دوچرخه سواری دانست و اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در زمان های مختلف منابع لازم را تخصیص دادند و ما توانستیم سال 97 را با تمام مسائل به خوبی به سرانجام برسانیم.

قمری تاکید نمود: با تمام مسائل اقتصادی و نوسانات ارزی، در سال گذشته نهایت همکاری از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این ورزش اجرا شده که ما قدردان آنها هستیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین در مورد پاسخ کمیته ملی المپیک نیز گفت: شاید این شائبه برای مسؤولان کمیته ملی المپیک پیش آمده باشد که ما قدردان حمایت های اقتصادی آنها نیستیم و من اعلام می کنم در سال 97 بیشترین توجه از سوی کمیته به فدراسیون ما شده است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1507

به "رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تقصیرها را گردن روابط عمومی انداخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تقصیرها را گردن روابط عمومی انداخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید