هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری، فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟

به گزارش جعبه مهر، فدراسیون دوچرخه سواری برای اینکه بتواند یک ورزشکار معلول را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند مجبور است از کادرفنی خود کم کند تا بتواند هزینه این رکابزن را تامین کند.

هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری، فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2018 بیشتر از 12 ورزشکار (دردو رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و مردان) نمی تواند اعزام کند. فدراسیون قراراست شنبه هفته آینده درجلسه کمیته فنی نفرات و ماده هایی که رکابزنان ایران در آن شرکت خواهند کرد را تعیین کند.

از طرفی با توجه به اینکه دوچرخه سواری جانبازان و معلولان هم به فدراسیون دوچرخه سواری واگذار شده است، فدراسیون در نظر دارد یک رکابزن هم دراین بخش اعزام کند اما به قیمت کم کردن یکی از اعضای کادرفنی. چراکه هزینه های آن را هم باید فدراسیون دوچرخه سواری پرداخت کند و فدراسیون هم به دلیل مسائل مالی از کادرفنی خود کم می نماید تا هزینه را برای اعزام رکابزن معلول صرف کند.

محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این مورد به خبرنگاران گفت: با توجه به مسائل مالی و اینکه فدراسیون جانبازان و معلولان هم بودجه ای در اختیار ما نگذاشته است، ما هم برای اینکه بتوانیم یکی از ورزشکاران جانباز و معلول را بفرستیم یک نفر از کادر فنی کم خواهیم کرد چرا که هزینه برعهده فدراسیون دوچرخه سواری گذاشته شده است. از این رو به احتمال خیلی زیاد یک ورزشکار جانباز و معلول را به جای یکی از اعضای کادرفنی اعزام می کنیم. در واقع برای کادرفنی، سرمربی و مکانسین می روند و دبیرفدراسیون نیز هم به عنوانحراست و هم سرپرست اعزام خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون جانبازان و معلولان هزینه ای برای اعزام ورزشکارش پرداخت ننموده است، گفت: بودجه ای به ما نداده است و اعلام نموده است بعد از عید نوروز این کار را انجام می دهند و اعزام کامل ورزشکاران را در اختیار فدراسیون دوچرخه سواری می گذارد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 864

به "هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری، فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری، فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید