رایولا: پوگبا کینه ای از منچستریونایتد به دل نگرفته است

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: مدیر برنامه های هافبک فرانسوی یوونتوس با اشاره به اینکه پوگبا در پنجره زمستانی ایتالیا را ترک نخواهد کرد، گفت: پل کینه ای از منچستریونایتد به دل نگرفته است.

رایولا: پوگبا کینه ای از منچستریونایتد به دل نگرفته است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پول پوگبا که دو سال و نیم پیش از تیم فوتبال منچستریونایتد به یوونتوس پیوست در این تیم پیشرفت قابل توجهی داشته است، حالا مورد توجه تیم های سطح بالایی همچون چلسی، رئال مادرید و حتی تیم پیشین خود یعنی شیاطین سرخ واقع شده است.

ماینو رایولا، مدیر برنامه های هافبک 21 ساله راه راه پوشان تورین در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گفت: پوگبا قرارداد خود با یوونتوس را تمدید نموده و پنج سال دیگر به این تیم متعهد شده است ولی در تابستان پیش رو باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. پل در پنجره نقل وانتقالات زمستانی جایی نمی رود و در ایتالیا می ماند ولی با این حال اینکه در آینده احتمال وقوع چه اتفاقاتی وجود دارد به باشگاه یوونتوس و خود او بستگی دارد.

وی اضافه نمود: آنقدر در فوتبال بوده ام که بخواهم بگویم نمی توان آینده را پیش بینی کرد. امروز پل پوگبا بازیکن گرانقیمتی است به شرطی که بخواهد وارد بازار جابجایی گردد. به هر حال این کار هم ریسک های خاص خودش را دارد. البته تعداد باشگاه هایی هم که توان به خدمت دریافت وی را دارند، زیاد نیستند.

مدیر برنامه های پوگبا توضیح داد: باید بگویم تیم هایی خواستار به خدمت دریافت پوگبا هستند ولی نمی توانم نامی از آنها ببرم ولی هر کسی که کمی از فوتبال سررشته داشته باشد می داند که تنها هشت باشگاه هستند که توان جذب پل را دارند و این هشت باشگاه برای به خدمت دریافت وی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه بین سال های 2011 تا 2012 در منچستریونایتد عضویت داشت اما در این مدت تنها سه بازی برای این تیم انجام داد، چون سرالکس فرگوسن به او اعتقادی نداشت.

رایولا در انتها گفت: پوگبا کینه ای از منچستریونایتد به دل نگرفته و در مقابل این تیم برایش خیلی عزیز است و خاطرات خوبی از حضور در جمع شیاطین سرخ دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3430

به "رایولا: پوگبا کینه ای از منچستریونایتد به دل نگرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا: پوگبا کینه ای از منچستریونایتد به دل نگرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید