یوونتوس در پی جذب ستاره ساسولو

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- پنج شنبه میان مدیران یوونتوس و ساسولو برای انتقال لوکاتلی جلسه مهمی برگزار می شود.

یوونتوس در پی جذب ستاره ساسولو

به گزارش خبرنگاران، مانوئل لوکاتلی، هافبک 23 ساله ساسولو و تیم ملی ایتالیا که در یورو 2020 عملکرد درخشانی داشته، هدف اصلی جابجایی یوونتوس است. به نقل از رومئو آگرستی، روز پنج شنبه جلسه ای میان مدیران یوونتوس و ساسولو بر سر انتقال لوکاتلی برگزار می شود و بیانکونری امیدوار است بتواند این هافبک آینده دار ایتالیا را به تیمش اضافه کند.

پیشنهاد یوونتوس برای جذب لوکاتلی، پرداخت 30 میلیون یورو به علاوه رادو دراگوشین و احتمالا یک بازیکن دیگر خواهد بود. رادو دراگوشین، مدافع 19 ساله رومانیایی یوونتوس چند ماه پیش قراردادش را تا 2025 با این باشگاه تمدید کرد اما ساسولو مقصد احتاقتصادی او خواهد بود. هنوز مشخص نیست یوونتوس علاوه بر دراگوشین چه بازیکنی را به ساسولو پیشنهاد می دهد اما نام نیکولو فاجولی و جانلوکا فرابوتا طی روزهای اخیر مطرح شده است.

یوونتوس در این هفته به فرایند مذاکراتش برای خرید مانوئل لوکاتلی سرعت می بخشد و قرار است دو باشگاه به طور حضوری با هم صحبت کنند. پس از جذب فدریکو کیه زا در تابستان گذشته، یوونتوس قصد دارد یک بازیکن جوان و مستعد ایتالیایی دیگر را هم جذب کند. یوونتوس در این هفته با ساسولو قرار ملاقات گذاشته تا برای انتقال مانوئل لوکاتلی مذاکره کند. بیانکونری تلاش می کند تا رقم انتقال لوکاتلی را با معاوضه بازیکن کم کند. ستاره ساسولو در یورو 2020 بسیار عالی عمل کرده و مشتریان زیادی در سطح قاره اروپا و مخصوصا لیگ برتر انگلیس دارد. بیانکونری می داند رقبایی وجود دارند اما تلاش می کند او را در ایتالیا نگه دارد.

مانوئل لوکاتلی در رقابت های یورو 2020 تا امروز نمایش درخشانی در ترکیب ایتالیا داشته و تبدیل به یکی از ستاره های غیرمنتظره این تورنمنت شده است. عجیب نیست که تیم های بزرگ اروپایی از همین حالا برای جذب این بازیکن 23 ساله ساسولو وارد نقشه کشیده باشند، اما نشریه توتواسپورت مدعی شد یوونتوس از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید او برخوردار است.

مانوئل لوکاتلی که سابقه بازی در یوونتوس را هم در کارنامه دارد، در حال حاضر 40 میلیون یورو قیمت گذاری شده و ممکن است این رقم بعد از رقابت های یورو 2020 تا رقم 60 میلیون هم افزایش یابد. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و نو رئال مادرید هم از علاقمندان به مانوئل لوکاتلی محسوب می شود و پاری سن ژرمن هم نام این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده، اما به نظر می رسد خود لوکاتلی بیشتر متمایل به انتقال به یوونتوس است و در صورتی که بیانکونری قادر به پرداخت رقم مد نظر باشد، این انتقال انجام خواهد شد.

البته لوکاتلی فعلا روی رقابت های یورو 2020 متمرکز بوده و او و باشگاه ساسولو پس از یورو در مورد آینده تصمیم خواهند گرفت. یوونتوس برای خرید حداقل یک بازیکن در خط میانی در تابستان امسال اقدام خواهد کرد و احتمالا یکی از بین مانوئل لوکاتلی یا میرالیم پیانیچ از بارسلونا لباس این تیم را برای فصل بعد به تن خواهند کرد.

اقتصاد باشگاه یوونتوس مانند دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی پس از شیوع ویروس کرونا، تحت تاثیر قرار گرفته است اما ظاهرا مالکان باشگاه قصد دارند کمک اقتصادی قابل توجهی به این تیم داشته باشند. خانواده آنیلی قصد دارند پس از ژانویه 2020، باز هم کمک بزرگی به باشگاه یوونتوس برسانند. کمک اقتصادی مالکان باشگاه یوونتوس می تواند 300 تا 400 میلیون یورو باشد. در ژانویه 2020 هم خانواده آنیلی 300 میلیون یورو به باشگاه یوونتوس تزریق کردند اما آن پول در آن زمان برای توسعه اقتصادی و برندسازی یوونتوس در کنار تقویت تیم داده شد در حالی که شیوع ویروس کرونا برنامه ها را تا حدی تغییر داد و بخشی از آن پول صرف هزینه ها و جبران زیان اقتصادی شد.

توتو اسپورت گزارش داد در حال حاضر زیان اقتصادی یوونتوس حدود 357 میلیون یورو است و به همین دلیل خانواده آنیلی تصمیم گرفته اند برای دوران پس از ویروس کرونا، بین 350 تا 400 میلیون یورو به باشگاه پول بدهند. این رقم چیزی مشابه با رقمی است که یوونتوس قرار بود با برگزاری سوپرلیگ اروپا بدست آورد. هر چند پروژه سوپرلیگ در تورین همچنان لغو نشده و آنها با بارسلونا و رئال مادرید به طور جدی پیگیر آن هستند. همچنین توتو اسپورت گزارش داد احتمالا این کمک اقتصادی پس از بازار تابستانی به یوونتوس می رسد، بنابراین آنها در این تابستان از این پول برای ساختن یک تیم کهکشانی استفاده نخواهند کرد. اگر این رقم در همین تابستان به یوونتوس داده شود، آنها نیازی به فروش ندارند و می توانند برای خریدهای نو پول کافی داشته باشند. البته آنها قطعا پول های دیوانه وار در بازار خرج نمی کنند. خانواده آنیلی سرمایه گذاری نوی را آغاز کرده اند تا در آغاز دوره دوم مکس الگری، پروژه نو مسئله ای برای ادامه و توسعه نداشته باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10713

به "یوونتوس در پی جذب ستاره ساسولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس در پی جذب ستاره ساسولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید