رونمایی از گزینه های مدنظر مجیدی؛ کاوه رضایی و عزت اللهی استقلالی می شوند؟

به گزارش جعبه مهر، برخی اخبار حاکی از آن است سرمربی استقلال برای فصل بعد در پی جذب دو ملی پوش سرشناس است.

رونمایی از گزینه های مدنظر مجیدی؛ کاوه رضایی و عزت اللهی استقلالی می شوند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در روزهایی که بحران مالی در استقلال مسائل متعددی را برای این تیم به وجود آورده، فرهاد مجیدی و هواداران تیمش امیدوار هستند که این مسائل هر چه زودتر برطرف شود تا او بتواند در جابجایی تابستانی، تیمش را تا حد امکان برای ادامه لیگ قهرمانان و همچنین فصل آینده لیگ برتر آماده کند.

طی روزهای گذشته اخباری درباره مذاکره باشگاه استقلال با سه بازیکن ذوب آهن(وحید محمدزاده، میلاد جهانی وعبدالله حسینی) منتشر شد که کانال رسمی باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد منتهی سرمربی استقلال برای تقویت تیمش، روی دو بازیکن لژیونر به شکل ویژه ای حساب باز کرده و این دو بازیکن اولویت اصلی او در فصل جابجایی هستند.

کاوه رضایی و سعید عزت اللهی این دو بازیکن هستند. کاوه که تحت قرارداد باشگاه بروژ است به صورت قرضی در شارلوا توپ می زند و حدود دو هفته قبل بود که اخباری درباره احتمال بازگشت این بازیکن به استقلال منتشر شد منتهی یکی دو روز قبل، یکی از رسانه ها اظهار داشت باشگاه بروژ حاضر نیست با رقمی کمتر از یک میلیون دلار صادر کند و طبیعتا استقلال توان پرداخت رقمی در حدود 24 میلیارد تومان - آن هم فقط برای رضایتنامه - را ندارد. البته ماجرای انتقال قرضی کاوه فرق دارد و احتمالا مجیدی می خواهد او را به صورت قرضی از بروژ جذب کند تا در صورت جدایی احتمالی شیخ دیاباته و مهدی قایدی، گزینه مناسبی برای جانشینی این دو بازیکن در خط حمله تیمش داشته باشد. جذب کاوه رضایی درست مثل جذب محمد نادری است و استقلال باید بازیکن ایرانی را از یک باشگاه خارجی، به صورت قرضی به خدمت بگیرد. البته این ماجراها مربوط به بحثهایی مثل ایجنت ها و تعاملات ایجنت ها و باشگاهها و خود بازیکن است اما در هر حال عجیب است که یک باشگاه ایرانی، از یک باشگاه خارجی، بازیکن ایرانی را قرض بگیرد.

نام سعید عزت اللهی هم طی سالهای گذشته به نام یکی از گزینه های استقلال مطرح شده و از دید مجیدی، او می تواند جای خالی علی کریمی را در این تیم پر کند منتهی مشکل اینجاست که هافبک دفاعی تیم ملی تا سال 2023 با باشگاه وایله دانمارک قرارداد دارد و از طرف دیگر، بعید است که او بخواهد فوتبال اروپا را به مقصد لیگ برتر ترک کند. فعلا که اولویت اصلی استقلال، حل مسائل مالی و پرداخت مطالبات بازیکنانش است و بعد از آن این باشگاه وارد بازار جابجایی خواهد شد.

فوتبالی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10444

به "رونمایی از گزینه های مدنظر مجیدی؛ کاوه رضایی و عزت اللهی استقلالی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گزینه های مدنظر مجیدی؛ کاوه رضایی و عزت اللهی استقلالی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید