ساخت فصل سوم جلال در گرو حل مسائل اقتصادی، بد وارث را برای شبکه نمایش خانگی می سازم

به گزارش جعبه مهر، حسن نجفی کارگردان جلال درباره آخرین شرایط فراوری فصل سوم این مجموعه تلویزیونی و پروژه های تازه خود سخن گفت.

ساخت فصل سوم جلال در گرو حل مسائل اقتصادی، بد وارث را برای شبکه نمایش خانگی می سازم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، فصل اول سریال تاریخی جلال به نویسندگی و کارگردانی حسن نجفی سال 98 همزمان با شروع دهه فجر در 15 قسمت روی آنتن شبکه یک سیما رفت. این سریال درامی اجتماعی از رخداد های اجتماعی و روز های انقلاب اسلامی بود که قیام مردم آذربایجان شرقی در سال های 1338 تا 1356 شمسی را به تصویر کشید.

بعلاوه فصل دوم جلال به تهیه کنندگی علیرضا جلالی که روایت گر برهه ای خاص از تاریخ معاصر بود و قیام مردم تبریز تا پیروزی انقلاب اسلامی و آزادسازی سوسنگرد را به نمایش گذاشت، اواخر بهمن 99 از 2 شبکه تلویزیونی روی آنتن رفت. حال به سراغ حسن نجفی کارگردان فصل اول و دوم جلال رفتیم و از او درباره ساخت فصل سوم این این مجموعه پرس وجو کردیم.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که آیا فصل سوم مجموعه جلال ساخته خواهد شد یا نه، بیان نمود: متن های فصل سوم آماده است، اما به علت مسائل اقتصادی و تسویه نشدن حساب ها با تهیه کننده هنوز حرکتی برای ساخت سوم شروع نشده است و اگر مسائل برطرف بگردد ما آمادگی لازم را برای ساخت فصل سوم داریم.

به گفته وی، فصل سوم در 26 قسمت فراوری خواهد شد و در صورت برطرف مسائل اقتصادی جلوی دوربین خواهد رفت. نجفی در ادامه درباره جدیدترین فعالیت های خود بیان نمود: مشغول نگارش یک اثر تاریخی 156 قسمتی هستم که از سال 1318 تا 1325 روایت می گردد.

وی اضافه نمود: نگارش فصل اول این مجموعه که 30 قسمت دارد، رو به سرانجام است و اگر شرایط مهیا گردد سال جاری کار به فراوری می رسد.

این کارگردان تلویزیون درباره پروژه خود برای شبکه نمایش خانگی هم گفت: این پروژه بد وارث نام دارد و در 15 قسمت ساخته خواهد شد البته فعلا مشغول مذاکره با دوستان هستم و نمی توانم اطلاعات بیشتری درباره آن ارایه بدهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10628

به "ساخت فصل سوم جلال در گرو حل مسائل اقتصادی، بد وارث را برای شبکه نمایش خانگی می سازم" امتیاز دهید

5 کاربر به "ساخت فصل سوم جلال در گرو حل مسائل اقتصادی، بد وارث را برای شبکه نمایش خانگی می سازم" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فصل سوم جلال در گرو حل مسائل اقتصادی، بد وارث را برای شبکه نمایش خانگی می سازم"

1 دیدگاه

فرامرز صادقی 1 اسفند 1401

بدون فصل یا فصل های بعدی، این سریال ناقص هست. در حقیقت باید روال این داستان کامل بشه و به سرانجام قابل قبول و رضایت بخشی برسه

پاسخ به فرامرز صادقی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید