ساماندهی محله کن سرعت می گیرد

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 5 روز گذشته از راستا گردشگری محله کن بازدید و به مطالبات مردمی این محله گوش فرا داد.

ساماندهی محله کن سرعت می گیرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، احسان شریفی شهردار منطقه 5 به همراه معاونین خود از راستا گردشگری محله کن بازدید و در ادامه با معتمدین این محله در حسینیه زینبیه اعظم کن به ملاقات و تبادل نظر نشست.

احسان شریفی شهردار منطقه 5 در این ملاقات با بیان اینکه انتظار می رود محله کن، محله برخورداری باشد اما متاسفانه عقب نگه داشته شده، گفت: حق همه مردم است که این منطقه توسعه پیدا کند. این حرف به این معنی نیست که امکان انجام هرکاری در منطقه را داریم بلکه محدودیت¬ها بسیار است. اما در حد توان کارهای بسیاری را می-توان انجام داد.

وی اضافه نمود: آسفالت خیابان، زیباسازی چشم انداز شهری، وضع رفت و روب و جمع آوری زباله ها از مسائلی که می توان برطرف کرد. من در همین جلسه و خدمت شما قول می دهم که وضع این محله بهتر گردد و ساماندهی آن سرعت گیرد.

شریفی با بیان اینکه محله کن با هر اندازه بودجه و با هر اندازه امکاناتی در منطقه، در اولویت ماست، گفت: امروز بازدید ما یک بازدید اولیه بود و من خودم را مقید می دانم که در ادامه نیازهای محله کن را در اولویت بالاتری قرار دهم.

به گزارش خبرنگاران، در ملاقات شهردار منطقه 5 با معتمدین محله کن، 8 مورد در جهت بهبود و برطرف مسائل محله به تصویب رسید که 4مورد آن در حوزه فنی و عمران، 3 مورد آن در حوزه شهرسازی و یک مورد آن در حوزه خدمات شهری به شمار می رود.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11022

به "ساماندهی محله کن سرعت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی محله کن سرعت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید