ساپینتو را در خیابان می دیدم فکر می کردم دیوانه است ، استقلال را نابود نموده حرف مفت هم می زند

به گزارش جعبه مهر، ویسی گفت: ساپینتو فکر نموده ما چیزی از فوتبال نمی دانیم و ما چیزی ندیده ایم. ما قهرمانی آسیا را دیده ایم، کلی لژیونر داریم و در جام جهانی بوده ایم.

ساپینتو را در خیابان می دیدم فکر می کردم دیوانه است ، استقلال را نابود نموده حرف مفت هم می زند

به گزارش خبرنگاران عبدالله ویسی که در جریان ملاقات با استقلال و البته در مصاحبه های بعد از بازی با همتای خود در استقلال دچار چالش شده بود، بار دیگر از رفتار این مربی پرتغالی انتقاد کرد.

ویسی گفت: ساپینتو فکر نموده ما چیزی از فوتبال نمی دانیم و ما چیزی ندیده ایم. ما قهرمانی آسیا را دیده ایم، کلی لژیونر داریم و در جام جهانی بوده ایم.

وی ادامه داد: این آدم ادب و نزاکت ندارد. آقای ساپینتو! فرهنگ ما کجا، فرهنگ کشور شما کجا؟ این حق مربیان ایرانی نیست که ساپینتو اینگونه با آنها رفتار می نماید. او حق ندارد علیه مربیان ایرانی اینطور حرف بزند.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه سایپنتو رزومه او را نمی داند، مطرح نمود: من هم رزومه ساپینتو را نمی دانم. من در این لیگ قهرمان شده ام. اگر این آدم را در خیابان می دیدم فکر می کردم دیوانه است!

ویسی یادآور شد: ساپینتو استقلال را نابود نموده و حرف مفت هم می زند. او دربی را باخت و فرافکنی می نماید. ساپینتو تیمی که بدون شکست قهرمان شد را دارد نابود می نماید و حرف مفت هم می زند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11332

به "ساپینتو را در خیابان می دیدم فکر می کردم دیوانه است ، استقلال را نابود نموده حرف مفت هم می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو را در خیابان می دیدم فکر می کردم دیوانه است ، استقلال را نابود نموده حرف مفت هم می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید