سفر پوتین موجب بهبود روابط روسیه و ایتالیا خواهد شد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: وزیر خارجه ایتالیا تاکید نمود که سفر رئیس جمهور روسیه به ایتالیا برای شرکت در نمایشگاه بین المللی 2015 میلان، موجب ارتقای چشمگیر روابط دو کشور خواهد شد.

سفر پوتین موجب بهبود روابط روسیه و ایتالیا خواهد شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپاتنیک، پائولو جنتیلونی وزیر خارجه ایتالیا در مصاحبه با رسانه های خبری این کشور توضیح داد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه احتمالا میخواهد در سفر آینده به ایتالیا با متئو رنتسی نخست وزیر این کشور دیدار و مصاحبه کند.

پوتین برای دیدن از نمایشگاه میلان 2015 میلادی به ایتالیا سفر می نماید. البته زمان دقیق این سفر هنوز اعلام نشده است. نمایشگاه اکسپو 2015 میلان از اول می تا 31 اکتبر برگزار می گردد. بیش از 145 کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت دارند.

وزیر خارجه ایتالیا پیش از این در سفر به مسکو و دیدار با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز تاکید نموده بود که این سفر فرصت های جدیدی را برای همکاری بین دو کشور به وجود خواهد آورد.

جنتیلونی توضیح داد که سفرش به مسکو می تواند به مشخص نقش ایتالیا در توسعه روابط دوجانبه با روسیه یاری کند.

ایتالیا یکی از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا است که همراه با آمریکا تحریم های مالی و تجاری زیادی را علیه روسیه اعمال نموده است. بهانه کشورهای غربی برای اعمال تحریم علیه روسیه، دخالت مسکو در بحران شرق اوکراین بوده است. روسیه بارها این ادعاها را رد نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3534

به "سفر پوتین موجب بهبود روابط روسیه و ایتالیا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر پوتین موجب بهبود روابط روسیه و ایتالیا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید