شانس های فراوان مس رفسنجان به گل تبدیل نشد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، میشو کرستیچوویچ عصر چهارشنبه پس از تساوی خانگی تیمش برابر پرسپولیس پاکدشت در جمع خبرنگاران گفت: با یک تیم باتجربه و خوب بازی خیلی سخت داشتیم.

شانس های فراوان مس رفسنجان به گل تبدیل نشد

وی اضافه نمود: اگر بخواهیم شانس ها را بشماریم شانس های ما خیلی بیشتر بود ولی تیم پاکدشت با دو سه شانس خود به گل رسید و خوشبختانه بالاخره لحظات آخر موفقیت خوب بدست آوردیم و یک امتیاز گرفتیم.

وی ادامه داد: ما موقعیتهای بیشتری داشتیم، دو تیر به دروازه داشتیم و سه بار مداقع حریف توپ را از دروازه بیرون کشید.

سرمربی مس رفسنجان توضیح داد: هر دو تیم از این یک امتیاز راضی بودند و به نظرم تماشاگران نیز از این نتیجه خوشحال هستند چرا که شش گل و موقعیتهایی زیادی گلزنی را دیدند و یک بازی بود که فوتبال را آموزش داد.

کرستیچوویچ در خصوص داوری مسابقه نیز از داوری اظهار رضایت کرد اما گفت: فکر می کنم آخرین خطایی که شد پنالتی بود.

سرمربی مس رفسنجان در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: دقیقا پنج روز است که به رفسنجان آمده ام، بازیکنان مصدومی داشتیم که تازه به ما ملحق شده اند مانند مرزبان و خان احمدی که یکی دو هفته است با ما تمرین می نماید.

کرستیچوویچ در خاتمه مطرح کرد: وقت زیادی برای تمرین و تغییرات نداشتیم و امیدوارم در آینده بازیهای بهتر و نتایج بهتری را ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول تیم فوتبال مس رفسنجان عصر امروز در استادیوم شهدای صنعت مس با تساوی پرگل سه بر سه برابر پرسپولیس پاکدشت متوقف شد.

محمد خان احمدی در دقیقه 18، علی مرزبان در دقیقه70 و محمدحسین مهرآزما در دقیقه93 برای مس رفسنجان و حسین امامیان در دقایق 16 و 48 و هادی شکوری در دقیقه41 برای پرسپولیس پاکدشت گلزنی کردند.

مس رفسنجان با این تساوی با پنج امتیاز در رده دوازدهم لیگ یک نهاده شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 473

به "شانس های فراوان مس رفسنجان به گل تبدیل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس های فراوان مس رفسنجان به گل تبدیل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید