شاهزاده انگلیسی اتهام ارتباط با یک قاچاقچی بین المللی را رد کرد

به گزارش جعبه مهر، شاهزاده اندرو پسر ملکه انگلیس، در پاسخ به اتهامات رسانه ها، هرگونه تشویق یا شراکت با جفری اپستین بانکدار آمریکایی و قاچاقچی بین المللی انسان را رد کرد.

شاهزاده انگلیسی اتهام ارتباط با یک قاچاقچی بین المللی را رد کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس هرگونه اتهام در مورد داشتن ارتباط با جرایم جنسی جفری اپستین بانکدار آمریکایی و قاچاقچی بین المللی انسان را رد کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، کاخ باکینگهام در بیانیه ای اظهار داشت: گزارش های اخیر درخصوص اتهامات جنایی جفری اپستین دوک یورک را شوکه نموده است.

این بیانیه اضافه کرد: عالیجناب، بهره کشی از هر انسانی را رقت بار دانسته و با رد گمانه ها، شراکت یا تشویق چنین رفتاری را مغایر با حقیقت مطرح کرد.

بعضی رسانه های انگلیسی مانند روزنامه دیلی میل، تصویر این شاهزاده انگلیسی را در حالی از داخل منزل اپستین در منهتن آمریکا برای زنی دست تکان می دهد منتشر کردند.

دیلی میل مطرح کرد این عکس در سال 2010 و دو سال بعد از گناه کار شناخته شدن اپستین در دادگاهی در فلوریدا گرفته شده است.

عکس شاهزاده اندرو در منزل اپستین، واقع در نیویورک که توسط دیلی میل منتشر شد

طبق اسناد دادگاه آمریکا، اپستین با شاهزاده اندرو و دیگر چهره های سرشناس دنیای سیاست مانند دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا، ارتباط نزدیکی داشت.

شاهزاده اندرو در کنار جفری اپستین

سال 2007 پلیس فدرال آمریکا اف بی آی کوشش کرد او را به خاطر وادار کردن دختران زیر سن قانونی به تن فروشی، تحت پیگرد قرار دهد. از نظر حقوقی چند سال زندان و حتی زندان ابد در انتظار این بانکدار بود، اما او در عمل تنها به 18 ماه حبس محکوم شد.

علت این مجازات سبک، معامله ای بود که خارج از دادگاه برای مختومه شدن پرونده انجام گرفت. اپستین با پرداخت رشوه دهان قربانیان این پرونده را بست. وی به خاطر رفتار مناسب، پس از 13 ماه از زندان آزاد شد.

امسال میلادی دادگاهی در فلوریدا اظهار داشت که توافق مربوط به پرونده اپستین، قوانین آمریکا را نقض نموده است. این دادگاه قربانیان ماجرا را فراخواند و از آنها دوباره تحقیق کرد.

اپستین 6 جولای (15 تیر) دستگیر شد و سه هفته پیش نیز کوششی ناموفق برای خودکشی داشت. او در نهایت، هفته گذشته در زندان خود را حلق آویز کرد و جانش را از دست داد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2920

به "شاهزاده انگلیسی اتهام ارتباط با یک قاچاقچی بین المللی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهزاده انگلیسی اتهام ارتباط با یک قاچاقچی بین المللی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید