شبکه های اجتماعی، باگ جدید اینستاگرام کاربران را غافلگیر کرد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران- اینستاگرام به دلیل یک باگ، کانتر لایک را موقتا برای بعضی از کاربران مخفی کرد.

شبکه های اجتماعی، باگ جدید اینستاگرام کاربران را غافلگیر کرد

به گزارش خبرنگاران، برخی از کاربران اینستاگرام روز سه شنبه از حذف لایک ها در اپلیکیشن خود که به دلیل یک باگ بود، غافلگیر شدند. این شرکت سالهاست حذف لایک را آزمایش می نماید و تصادفا این تست را برای برخی از کاربران نمایش داد.

سخنگوی اینستاگرام به سی ان ان گفت: ما ناخواسته افراد بیشتری را به تست روز سه شنبه اضافه کردیم که ناشی از یک باگ بود و به زودی این مشکل را رفع نموده و لایک های این دسته از کاربران را برمی گردانیم.

انجام این تغییر مدتی است که تحت آنالیز واقع شده است. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در سال 2019 در وایرد25 بیان کرد که این پلتفرم شمار لایک های پستهای کاربران را مخفی خواهد نمود. در ابتدا لایک های برخی از کاربران برای امتحان این قابلیت مخفی خواهند شد.

موسری گفته بود ما تصمیماتی خواهیم گرفت که به کسب و کار آسیب می زنند به شرط این که به سلامت روحی و روانی مردم یاری نمایند.

اینستاگرام مخفی کردن لایک ها را در استرالیا، برزیل، کانادا، ایرلند، ایتالیا، ژاپن و نیوزیلند تست نموده است.

لایک های کسانی که تحت این آزمایش قرار دارند به طور کامل مخفی نمی گردد. کاربران می توانند لایک های تصاویر و ویدیوهای پست شده توسط خود را مشاهده نمایند اما لایک های پستهای کاربران دیگر برایشان قابل مشاهده نخواهد بود.

آدام موسری در آوریل سال 2019 به بازفید نیوز گفته بود حذف لایک ها برای کاهش فشار بر افراد است تا برای ابراز خودشان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

ایسنا نوشت: بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، اینستاگرام تنها پلتفرم رسانه اجتماعی نیست که در حال آزمایش حذف معیارهای عمومی است. فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، در سپتامبر سال 2019 حذف لایک های برخی از پستها را آزمایش کرد. جک دورسی، مدیرعامل توییتر هم مدتها قبل به تمایلش برای حذف لایک های توییتها اشاره نموده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9703

به "شبکه های اجتماعی، باگ جدید اینستاگرام کاربران را غافلگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه های اجتماعی، باگ جدید اینستاگرام کاربران را غافلگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید