شرایط دریافت ویزای همراه کانادا

به گزارش جعبه مهر، متقاضیانی که نسبت به دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام می کنند می توانند بعد از اینکه تحصیلات شان به سرانجام رسید نسبت به پیداکردن شغلی مناسب در کشور کانادا اقدام کنند. زمانی که شغل مناسبی پیدا کردند می توانند نسبت به تبدیل ویزای دانشجویی خود به ویزای کاری اقدام فرمایند و اجازه کار در کانادا را به دست بیاورند. تا بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. هنگامی که اقامت دائم این کشور را دریافت کردند کلیه همراهان آنها (افراد درجه یک خانواده : همسر, فرزندان ، والدین) نیز شامل این اقامت دائم خواهند شد.

شرایط دریافت ویزای همراه کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برای دریافت ویزای کانادا روش های دیگری همچون سرمایه گذاری , ثبت شرکت و... وجود دارد که در صورت داشتن این شرایط می توانند با همراهانشان جهت ویزای همراه کانادا اقدام نمایید.

ویزای همراه دانش آموزی کانادا

والدینی که تصمیم دارند فرزندانشان را جهت تحصیل در مدارس کانادا به آن کشور بفرستند می توانند جهت دریافت ویزای همراه دانش آموزی (پدر,مادر یا هردو) اقدام کنند.

ویزای همراه دانشجویی کانادا

این ویزا به همسر و فرزندان فرد دانشجو (تا خاتمه تحصیل فرد دانشجو)، که در کانادا مشغول به تحصیل می باشند تعلق می گیرد. و همراهان آن ها می توانند به راحتی در کانادا مشغول به تحصیل یا کار شوند.

مراحل دریافت ویزای همراه کانادا

برای دریافت ویزای همراه کانادا برای خانواده و والدین دانشجویان محصل در این کشور، آنها می توانند از روش های زیر اقدام کنند:

  • در این روش ضروری است تا در ابتدا دانشجو ویزای تحصیلی خود را دریافت و سپس برای دریافت ویزای همراه کانادا برای خانواده خود اقدام کند.

  • در این روش نیز ضروری است تا دانشجو و همه اعضای خانواده تحت سرپرستی او (افراد تحت تکفل) هستند، بطور همزمان برای دریافت ویزا به سفارت درخواست کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از موسسه مهاجرتی خبرنگاران با شماره های 021-22226480 تماس حاصل فرمائید و یا از مشاوره آنلاین رایگان خبرنگاران بهره مند شوید.

منبع: اینترنت
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7457

به "شرایط دریافت ویزای همراه کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دریافت ویزای همراه کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید