شروع ترم بعدی دانشجویان از مهر، دانشجویان جدیدالورود از آبان به دانشگاه می فرایند

به گزارش جعبه مهر، رئیس دانشگاه شریف گفت: زمان ورود دانشجویان فعلی از مهر است و و ورود دانشجویان جدید از ابتدای آبان ماه خواهد بود.

شروع ترم بعدی دانشجویان از مهر، دانشجویان جدیدالورود از آبان به دانشگاه می فرایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمود فتوحی رئیس دانشگاه شریف در برنامه تلویزیونی پرسشگر گفت: در نظرسنجی دانشگاه شریف درباره کلاس های آموزشی مجازی،40 درصد دانشجویان شرکت کردند و به طور میانگین 75 درصد از آموزش مجازی از آموزش ها رضایت داشتند.

رئیس دانشگاه شریف گفت: تمامی امتحانات در هر سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا به صورت مجازی برگزار می شود؛ زیرا امکان بازگشایی خوابگاه ها را در این مقاطع نداشتیم. فاصله زمانی امتحانات از 2 هفته به 3 هفته افزایش پیدا کرد.

فتوحی گفت: بعد از امتحانات، درباره دروس عملی برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از آن باید برای سال آینده برنامه ریزی کنیم و برای سال آینده مهمترین معضل بازگشایی خوابگاه است. باید اطمینان حاصل شود که بازگشایی خوابگاه ها مسئله ای ایجاد نمی شود. فعلا برنامه ما بازگشایی خوابگاه در اواخر مهرماه است؛ مگر اینکه برنامه خاصی را وزارت علوم اعلام کند؛ در غیر این صورت آمادگی داریم که دروس ترم آینده هم مجازی ارائه شود. آنچه بسیار اهمیت دارد، سلامت دانشجویان است؛ نزدیک به 4 هزار دانشجوی خوابگاهی داریم و عمدتا خوابگاه ها استاندارد لازم را ندارند و تعداد دانشجویان در یک اتاق زیاد است.

وی گفت: زمان ورود دانشجویان فعلی از مهر است و ورود دانشجویان جدید، طبق کنکور است و طبق اعلام سنجش، نتایج کنکور احتمالا اواخر مهرماه اعلام می شود و با برنامه ریزی فعلی دانشجویان جدید از ابتدای آبان ماه وارد دانشگاه می شوند.

فتوحی شرح داد: برای دانشجویان جدید که می خواهند از اول آبان وارد شوند، ترم به صورت فشرده با تعداد واحد کمتر برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6358

به "شروع ترم بعدی دانشجویان از مهر، دانشجویان جدیدالورود از آبان به دانشگاه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ترم بعدی دانشجویان از مهر، دانشجویان جدیدالورود از آبان به دانشگاه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید